Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: btwtr
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 7, 2014 om 01:16Samsung Galaxy S4 batterij probleemZoals Mahadma aangaf is de verkopende partij in dit verantwoordelijk.
Uw provider biedt u in dit geval 3 mogelijkheid
1. U biedt het toestel ter reparatie aan, dit is over het algemeen kosteloos (geen val, water of stootschade).
2. U laat het toestel omruilen.
1-8 dag nieuw toestel (omdat u in deze periode toch nog kan annuleren)
8-60 dag zgan toestel
3. U neemt contact op met de fabrikant, dit hws omdat het een bekend probleem is en het vervangen van de batterij vaak voldoende is.
De leverancier is niet verplicht om u een nieuw toestel te leveren, dat is zij wel op het moment dat uw toestel tot drie keer toe voor het zelfde defect ter reparatie is aangeboden.
Ik raad je daarom aan het toestel toch via je provider ter reparatie aan te bieden.
TIP zend de defecte batterij mee zo zul je een extra batterij ontvangen, altijd handig!