Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: busybear
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 28, 2015 om 23:18Is mijn belastingschuld nog te vorderen door de belastingdienst?[quote=hopetobehelping schreef op zaterdag 28 nov 2015, 17:02]Beste noels,
goed dat u gesprekken heeft opgenomen en alle mails nog heeft.
Daarmee kunt u aantonen dat het in ieder geval niet aan u gelegen heeft en dat u blijkbaar tegen een muur aanloopt bij de belastingdienst.
Uw huidige financiële situatie kan ik niet inschatten. Het inschakelen van een belastingconsulent zal kosten met zich meebrengen maar zou zeker tot de mogelijkheden behoren.
Aangezien u bij de belastingdienst tegen een muur aanloopt zou u ook nog kunnen aankloppen bij de nationale ombudsman.
Als u het nog niet gedaan heeft dan zou ik als ik u was allereerst een klacht indienen bij de belastingdienst. Meer informatie over het indienen van een klacht bij de belastingdienst en de stappen die daarna kunnen volgen vind u hier.
Hoop dat u snel van de problemen met de belastingdienst af bent en dit allemaal weer achter u kunt laten.
Eens met deze stelling dat u een klacht kunt indienen bij de Nationale Ombudsman. Per slot van rekening is het de deurwaarder van de Belastingdienst zelf die u in de kou laat staan. Ik was er in uw geval al helemaal klaar mee geweest en zou een klacht ingediend hebben.
https://www.nationaleombudsman.nl/klacht-indienen/criteria
Veel succes!! -
Nov 28, 2015 om 22:37hoe kom ik hier van af ??[quote=jellev schreef op maandag 6 jan 2014, 15:28]hallo, my is net hetzelfde overkomen ik werd gebeld en heb helaas ook toegezegt maar ik vertrouwde het al gelijk niet toen ik op had gehangen toen kwam ik hier terecht.
nu is mijn vraag zou iemand me het bankrekening nummer kunnen/willen geven waarmee ze de afschrijvingen maken dan kan ik het blokkeren voordat het te laat is want ze hebben pas 20 min. geleden gebeld B.V.D.
NL20 SNSB 0902 4383 28 ten name van Bloomhill Finance BV. Op het moment dat je er een blokkade op zet bij je bank veranderd alleen de naam van het bedrijf in ZORGBUREAU EXCELLENT B.V het rekening nummer blijft hetzelfde. Zo lijkt het alsof het om zorgkosten gaat voor het één of ander in de hoop dat je de blokkade opheft als je een vorm van zorg krijgt. Trap ook daar NIET in !! -
Nov 28, 2015 om 22:33hoe kom ik hier van af ??[quote=neznajoe schreef op vrijdag 3 jan 2014, 21:54][quote=verovibes schreef op donderdag 29 aug 2013, 15:27]ik ben een tijdje terug gebeld door iemand van de eurojack loterij , ja ja ik zou ooit is met een enquette mee hebben gedaan en gratis laten nu hebben gewonnen , naja best , met nadruk heb ik nog gevraagt dat ik niet gelijk vast zat aan die loterij maar nee ik deed eerst gratis mee en kreeg ik daarna wel de papieren thuis gestuurd als ik echt mee wou doen.
maarja moesten ze wel ff me rekeningnummer (werd opgenomen) hebben mocht ik iets winnen op die gratis loten en je raad het al ineens is er een paar weken later 25.50 afgeschreven .
baal ervan dat ik hier ben ingetrapt want is de 1e keer dat me zoiets overkomt
het betreft european lottery club uit St gallen switserland , maarja als ik hun zoek op google maps zie ik in het pand waar hun zouden zitten niet een ecl club en ook het email adress wat ik van hun heb bestaat blijkbaar niet als ik een mail wil sturen , heb nog niet gebeld maar dat zal waarschijnlijk ook niet werken , wat moet ik doen ?? het afgeschreven bedrag telkens terug laten storten ? ik weet het echt niet
op welk rekeningnr is het bedrag geboekt?
NL20 SNSB 0902 4383 28 ten name van Bloomhill Finance BV. Op het moment dat je er een blokkade op zet bij je bank veranderd alleen de naam van het bedrijf in ZORGBUREAU EXCELLENT B.V het rekening nummer blijft hetzelfde. Zo lijkt het alsof het om zorgkosten gaat voor het één of ander in de hoop dat je de blokkade opheft als je een vorm van zorg krijgt -
Nov 28, 2015 om 13:38hoe kom ik hier van af ??Ik had ook zo'n leuke incasso staan, geweigerd en het bedrijf laten blokkeren.
Als ik bij de blokkade kijk heet het bedrijf heel anders: ZORGBUREAU EXCELLENT B.V. met exact hetzelfde banknummer.
Mensen die zorg krijgen zullen misschien denken dat het om een vorm van zorg gaat (een zorgkantoor ofzo) en daarom de blokkade weghalen, maar dat is dus niet zo (ik heb geen enkel vorm van zorg).
Ik ben ook niet benaderd over gratis loten of zoiets dergelijks, noch heb ik een brief gehad en vraag me serieus af hoe ze aan mijn bankgegevens komen.
Volgens mij gaat het hier weer om een nieuwe creatieve manier van fraude, ik ga ook echt geen contact met ze zoeken, laat ze maar komen met bewijzen (die ze toch niet hebben).
Ik hou mijn hart vast voor bijv. ouderen of zieken/gehandicapten die geen internetbankieren hebben.... -
Dec 12, 2012 om 14:09betaaldag.nlMaar de tijd die de politie beschikbaar zou hebben mag geen aanleiding zijn om geen aangifte te doen.
Alleen dan heb je iets in handen om dit soort praktijken gezamenlijk een halt toe te roepen, denk ik.
Je kunt eerst ook een melding doen bij het AFM, daar staat trouwens nog veel meer te lezen (zoals de boete onder dwangsom)
http://www.afm.nl/nl/consumenten/afm/meldpunt.aspx
Ik heb mijn strategie inmiddels wel bepaald en laat het er niet zomaar bij zitten! Meer medestrijders? -
Dec 11, 2012 om 15:58betaaldag.nlZijn er mensen die inmiddels daadwerkelijk aangifte hebben gedaan? Ik lees hier wel voornemens om dat te doen, maar niet of het werkelijk gedaan is.
Ik ga morgen aangifte doen in mijn woonplaats; ze handelen nog steeds zonder vergunning en rekenen woekerrente, wat ze dan maar even garantstellingskosten noemen . -
Dec 1, 2012 om 20:53betaaldag.nlLaten we even vooropstellen dat die flitskredietjes zoals Betaaldag.nl, Sladodipje etc. GEEN toestemming van het AFM (Autoriteit Financiële Markten) hebben om kredieten te verlenen en daar inmiddels de nodige sancties voor aan de broek hebben gekregen. Waar ze zich overigens niets van aantrekken.
Saldodipje schijnt off-line te zijn, maar niet voor bestaande klanten die nog wat open hebben staan.
Betaaldag.nl doet nog een schijnheilige poging om zo betrouwbaar mogelijk over te komen en gaat ondertussen gewoon door. De banner en teksten doen vermoeden dat het goed zit, maar ondertussen...
Ik lees hier in de reactie van tijger1 dat hun verdienmodel de telefoonkosten en de 'verzekering' voor de garantstelling zouden kunnen zijn, dat is een ding wat wel zeker is. Al is het geen 'verzekering', maar gewoon de ordinaire woekerrente (boven de 23%) die via via toch weer in hun broekzak komt.
Dat doen ze weer via die engelse sites waar je de 'garantstelling' kunt regelen.
Hoe ze dat precies doen is uitgezocht en de bevindingen zijn gemeld bij de autoriteit.
Al met al is het gewoon 1 grote oplichtingsbende waar je al bijna een dagtaak aan hebt om alle nieuwe fratsen die ze verzinnen bij te kunnen houden.