Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: canerT
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 30, 2019 om 16:35Apple problemen zonder oplossingZojuist door Apple Store Den Haag gebeld.
Manager: Badr van der Meijden.
22e December contact gezocht naar mij toe met de vraag of ik mijn telefoon nummer kon verstrekken.
30 December telefoontje.
Het verstandigste was om een afspraak te maken met de genius bar, om te kijken of het toestel naar behoren werkt en resultaten goed zijn.
Laks aan de europese wetgeving inderdaad. Maar wel bevestiging voor mij om te zien dat ze totaal niks om klanten geven na aankoop.
Mogelijkheid om te weten of een toestel nieuw of remanufactured is kan die niet vertellen omdat deze in de zelfde box zitten?.... wtf.???
Nieuw telefoon zit in een gesealde verpakking en remanufactured in een blanco wit doos met imei etc.
Meneer zat alles goed te praten van dat het aan allerlij factoren kon liggen en de mogelijkheid voor een nieuw toestel is niet mogelijk.
Ik wil hierbij melden dat als je een Apple product aanschaft je zwaar besodemietert word, Schandalige oplichters!.
*Kassa subject?!* -
Dec 17, 2019 om 19:04Apple problemen zonder oplossingApple laat de toestel ophalen, Zonder een tijdsblok.
Dat betekent dat de toestel a 8 uur in de ochtend of 9 uur in de avond opgehaald kan worden.
Ditzelfde probleem is met het brengen.
De bezorgservice vermeld hier duidelijk bij dat dit een gekozen product is door Apple zelf en helaas vind ik dit naar voor de klanten?.. -
Dec 17, 2019 om 18:24Apple problemen zonder oplossing
Ik reken niet op de telefoon ik geef alleen aan dat er zich een probleem heeft voor gedaan nadat ik meld dat de telefoon raar gedrag toont in de ogen van een Apple Iphone gebruiker die zich al vanaf de Iphone 2G bij Apple heeft gesetteld. ( Ik ben de Iphone gebruiker. )
rekenmethode slijtage is 500x opladen is -20 dus moet er overblijven 80%
20x opladen -2% is 200x opladen -20%
dat gaat dus te snel aangezien ik nagenoeg onder de 20 zat en de toestel net 2 weken a 13/14 dagen oud was