Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: croissantje
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 2, 2016 om 13:59Reparatie DynafixLijkt inderdaad verbogen te zijn, maar door wie zal hier wel niet duidelijk worden. Scherm en hoesje spelen hier natuurlijk geen rol bij. Dynafix en Vodafone hebben de zaak zo te zien gesloten. Apple misschien nog eens proberen? Met een beetje geluk krijg je daar meer voor elkaar.
-
Oct 2, 2016 om 13:35Heb ik recht op het creditbedrag?Maaike, je telefoon is kapot en je kunt een nieuwe krijgen. Is toch een prima oplossing van Samsung en Vodafone.. Waarom zou je daar nog extra geld bij moeten krijgen? Lijkt verdacht veel op zeuren om te zeuren. In plaats van blij te zijn met de oplossing, ook nog eens gaan klagen :-(.
-
Sep 25, 2016 om 08:25KPN verzuimd informatie en is nu heel starJe hebt bij een koop op afstand toch gewoon 14 dagen bedenktijd? Dat is wettelijk bepaald. Na het tekenen van het contract heb je 2 weken waarin je alle vragen kunt stellen en de koop kunt ontbinden (hoef je niet eens een reden voor op te geven). Als je van deze optie geen gebruik maakt en het papiertje in de la legt, is het een beetje vreemd om dit op KPN te schuiven.
Typisch gevalletje eigen verantwoordelijkheid weg schuiven. Bah.