Antwoorden gegeven door: damar
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 19, 2006 om 13:35Hoe krijg ik weer telefoon met Tele 2 Compleet
BARBATRUC VAN TELE2
Tot 2x toe heb ik een aangetekende brief gestuurd naar Tele2.
Vooraf heb ik eveneens tot 2x toe eerst het correspondentieadres van Tele2 bij de klantenservice opgevraagd. De data en de namen van de medewerkers zijn genoteerd.
De eerste werd verstuurd op 9 mei.
Via de site van Tpg-post heb ik deze eerste brief gevolgd. Constateer ik dat deze met een vertraging van 6 dagen is uitgereikt op 15 mei in Assen omdat de geadresseerde, dus Tele2, uit Amsterdam schijnt te zijn verhuisd.
Navraag bij de klantenservice leverde niets op. Een vestiging in Assen was bij hun niet bekend. Zal wel een foutje van TPG-post zijn.
Wederom een aangetekende brief verstuurd nu op 17 mei.
Zie ik tot mijn verbazing op de site van TPG-post dat deze ook in Assen in de bestelling is opgenomen op 19/5.
TWEEMAAL EEN FOUTJE VAN TPG-POST LIJKT MIJ DAN OOK ZEER ONWAARSCHIJNLIJK. Bovendien krijg ik van de 2e brief een bewijs dat deze door de geadresseerde is ontvangen.
Is dit een vertragingstactiek van Tele2??
Wat een wazige organisatie. De eigen medewerkers zijn nog niet eens op de hoogte van "geheime" vestigingen.
Kassa is ook hierover geïnformeerd.
-
May 18, 2006 om 08:06Hoe krijg ik weer telefoon met Tele 2 Compleet
Als maandag 29 mei het probleem niet is opgelost. Gaat definitief de knop om. Gisteren is de ingebrekestelling aangetekend verzonden. Heb al contact gehad met mijn vorige provider KPN. Kost me wel ongeveer € 47,- om terug te gaan.
TIP: kijk zaterdag naar Kassa. Schijnt dat dit soort problemen dan WEER aan de orde worden gesteld.
-
May 17, 2006 om 15:23Hoe krijg ik weer telefoon met Tele 2 Compleet
Beste Kuyper,
Heb direct contact opgenomen met Tele2. Bij dhr. Joey Grabant van de klantenservice is zo'n activeringsnummer NIET bekend. Kreeg weer het standaardverhaal. Heb inmiddels besloten een ingebrekestelling aangetekend te versturen. Tele2 krijgt tot 29 mei de gelegenheid om het probleem op te lossen. Op die dag geen verbinding, jammer dan. De knop gaat dan om en wens ik nooit meer zaken te doen met Tele2. Wel geld uitgeven aan zeer dure reclames maar aan service, ho maar.
-
May 16, 2006 om 10:42Hoe krijg ik weer telefoon met Tele 2 CompleetIk heb sinds 21 april een abonnement op Tele2 Compleet. Tot 27 april geen problemen. Daarna begon de ELLENDE.Op 27 april viel de verbinding weg. Vanaf die dag kan ik niet meer bellen, niet meer internetten en ook niet meer gebeld worden.HET INETLAMPJE OP HET MODEM BLIJFT ROOD. Mensen die mij bellen krijgen een bezettoon te horen.Vrijwel dagelijks heb ik contact gehad per telefoon/e-mail met Tele2.De namen van de medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad zijn genoteerd.Steeds weer excuses en iedereen bij Tele2 vindt het erg en ik moet maar geduld hebben. Daar ben ik echter niet mee geholpen.Van een beloofde monteur hoor ik maar niets.Aanstaande donderdag gaat de VIERDE WEEK in zonder enige faciliteiten.Ik heb al een aangetekende brief verstuurd naar Tele2 op 9 mei met de eis om ontbinding van de overeenkomst.Als adres kreeg ik het factuuradres in Amsterdam Z-O.Volgens de site van TPG-post is deze brief met vertraging uitgereikt op 15 mei in Assen. Dit vind ik ook zeer vreemd.Inmiddels jaagt Tele2 mij op kosten omdat ik van een prepaid-GSM gebruik moet maken.Per mail aan de klantenservice heb ik aangekondigd dat ik het abonnementsgeld zal storneren en me weer ga aanmelden bij mijn vorige provider KPN.Ik vind dit pure wanprestatie.Ik wacht tot maandag 22 mei en dan zal ik de vermelde actie ondernemen.Voor mij is de maat overvol en mijn geduld is op.
-
May 16, 2006 om 10:33Hoe krijg ik weer telefoon met Tele 2 CompleetIk heb sinds 21 april een abonnement op Tele2 Compleet. Tot 27 april geen problemen. Daarna begon de ELLENDE.Op 27 april viel de verbinding weg. Vanaf die dag kan ik niet meer bellen, niet meer internetten en ook niet meer gebeld worden.HET INETLAMPJE OP HET MODEM BLIJFT ROOD. Mensen die mij bellen krijgen een bezettoon te horen.Vrijwel dagelijks heb ik contact gehad per telefoon/e-mail met Tele2.De namen van de medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad zijn genoteerd.Steeds weer excuses en iedereen bij Tele2 vindt het erg en ik moet maar geduld hebben. Daar ben ik echter niet mee geholpen.Van een beloofde monteur hoor ik maar niets.Aanstaande donderdag gaat de VIERDE WEEK in zonder enige faciliteiten.Ik heb al een aangetekende brief verstuurd naar Tele2 op 9 mei met de eis om ontbinding van de overeenkomst.Als adres kreeg ik het factuuradres in Amsterdam Z-O.Volgens de site van TPG-post is deze brief met vertraging uitgereikt op 15 mei in Assen. Dit vind ik ook zeer vreemd.Inmiddels jaagt Tele2 mij op kosten omdat ik van een prepaid-GSM gebruik moet maken.Per mail aan de klantenservice heb ik aangekondigd dat ik het abonnementsgeld zal storneren en me weer ga aanmelden bij mijn vorige provider KPN.Ik vind dit pure wanprestatie.Ik wacht tot maandag 22 mei en dan zal ik de vermelde actie ondernemen.Voor mij is de maat overvol en mijn geduld is op.
-
May 31, 2005 om 08:27Senseo knippert snel
Ondanks het ontkalken werd gauw weer last ondervonden van het snel knipperen. Tenslotte heeft de aanschaf van een nieuwe watertank het probleem opgelost.Kosten € 5,- bij de DE-winkel.
-
Mar 30, 2005 om 08:35Senseo knippert snelIk heb last gehad van hetzelfde euvel. Daarover heb ik contact gehad met Philips. Ik werd geadviseerd om het apparaat te ontkalken. Daarna deed die het weer.