Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: daswebcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 24, 2017 om 10:10Hoe moet ik een zaak ( conflict ) aan melden?Hoi Rachelham, wat vervelend dat de schade nog niet goed hersteld is. Als je al een dossier bij ons hebt lopen lijkt het mij verstandig om dit voor te leggen aan je behandelaar. Mocht je dit nog niet gedaan hebben kan ik je reactie ook intern doorzetten. Het webcareteam van DAS
-
Sep 26, 2016 om 15:06DeurwaardersHoi MichielOsinga,
We hebben jouw bericht gezien. Als je wilt kun je ons via webcare@das.nl jouw dossiernummer, de naam van de behandelaar en je contactgegevens toesturen? Dan kunnen wij jouw signaal intern doorzetten.
Groeten,
Het Webcareteam van DAS -
Oct 21, 2015 om 11:53Levertijd Seats and sofasHoi koper070,
We lezen dat je ons hebt ingeschakeld voor juridische bijstand.
Indien je nog vragen hebt of er dingen niet duidelijk zijn dan kunnen wij dat doorgeven aan de dossierbehandelaar, met het verzoek nogmaals contact met je op te nemen. Als je daar behoefte aan hebt, kan je een mail sturen naar webcare@das.nl met het dossiernummer en jouw NAW-gegevens.
Groet,
Het webcareteam van DAS
-
Aug 7, 2015 om 14:31HARMONY SEVICE CENTERBeste Anorth, we lezen jouw bericht en we willen jouw klacht onder de aandacht brengen van onze collega's. Zou jij de naam van de incassovestiging + incassonkenmerk en jouw NAW-gegevens willen mailen naar webcare@das.nl? Dan zetten wij jouw klacht intern door. Groet, het Webcareteam van DAS
-
May 28, 2015 om 11:12gietvloerBeste Kim Smits,
We hebben je bericht gezien. Zou je het dossiernummer en je contactgegevens naar webcare@das.nl willen e-mailen? Dan kunnen wij het intern doorzetten naar de zaakbehandelaar van DAS.
Groet,
Het webcare team van DAS -
Feb 3, 2015 om 12:19Wanneer zijn gevolgen auto-ongeluk afgewikkeld?Beste monlady1,
We hebben je bericht gezien. Als je wil dat wij je bericht doorzetten naar de zaakbehandelaar van DAS, zou je dan het dossiernummer en je contactgegevens naar webcare@das.nl willen e-mailen?
Groet,
Het webcare team van DAS -
Jan 7, 2015 om 16:21parkeerschade niet vergoed door Zelf.nlBeste Swiepie, je kunt je zaak melden bij DAS via http://bit.ly/1253Kz1. Binnen drie tot vijf werkdagen weet je dan of je zaak onder de dekking valt. Het kan dan wel betekenen dat je een eigen risico moet betalen. Of je een eigen risico hebt en hoe hoog dat is, staat vermeld op je polisblad van de bijzondere polisvoorwaarden van je rechtsbijstandverzekering. Als je zaak onder de dekking valt dan zal de jurist de schade verhalen op de tegenpartij. Het is helaas op basis van je bericht niet goed in te schatten in hoeverre de jurist daarin zal slagen. Groet, het webcareteam van DAS.
-
Sep 16, 2014 om 09:01Bij DAS werken.....Beste Lars,
Wat vervelend dat je zo’n nare ervaring hebt gehad met DAS. Zou je het incassokenmerk, de incassovestiging en je contactgegevens naar webcare@das.nl willen e-mailen? Dan kunnen wij het intern uitzoeken.
Groet,
Het webcare team van DAS
-
Aug 18, 2014 om 17:061e ervaring met DASBeste Imi,
We zagen jouw bericht o.a. op deze site. Je hebt het bericht op meerdere sites geplaatst. We gaan niet op op alle sites separaat op het bericht in, maar hebben jouw klacht op Klachtenkompas.nl in behandeling genomen. Via die site ontvang je een reactie van onze directie.
Met vriendelijke groet,
Jet
DAS Webcareteam -
Jul 14, 2014 om 12:37Chalaza rekeningBeste monstersokkie en andere gedupeerden, bij deze de bevestiging dat Chalaza geen opdrachtgever is van DAS incasso.
Groet,
Het webcareteam van DAS