Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: directpc
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 7, 2016 om 09:37Mag colporteur gegevens klant invullen, naam,handtekening etc..Beste meneer/ mevrouw Uscher,
Onze excuses dat u en uw moeder dit zo hebben ervaren. Onze vertegenwoordigers zetten geen paraaf of handtekening voor onze klanten. Mocht u dit vermoeden hebben dan pakken wij dit zwaar op. Graag komen wij met u in contact om dit voor u uit te zoeken en op te lossen.
Wij hebben meerdere klanten die 65 jaar of ouder zijn die dagelijks naar aller tevredenheid gebruik van onze service maken. Het is niet onze intentie om klanten in te schrijven die geen behoefte hebben aan ons abonnement.
Nogmaal wij komen graag met u in contact om de situatie op te lossen. Aangezien wij helaas geen contactgegevens van u hebben, kunt u ons bereiken op telefoonnummer 088 222 3333 of via email: info@directpc.nl.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Direct PC -
Jul 28, 2016 om 09:14Hoe betrouwbaar is Direct PC?Beste mevrouw Foppen,
Het spijt ons dat u dat zo heeft ervaren. De wettelijke termijn van opzeggen is inderdaad 14 dagen, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Als u contact met ons zou kunnen opnemen op telefoonnummer 088 222 3333 of via email: info@directpc.nl kunnen wij u een passende oplossing bieden.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Direct PC