Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dwfloor
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 25, 2015 om 12:13probleem met Philips TVIn principe moet de leverancier dit probleem voor u oplossen en niet de fabrikant. De garantie verplichting van de leverancier houdt niet op na de 2 jaar fabrieks garantie. Onder een coulance regeling moet het probleem opgelost kunnen worden, verplichte service van de leverancier.
-
Oct 21, 2015 om 16:09Wasmachine of schakelaar kapot?Er kan natuurlijk best wel spanning staan op het netsnoer van de wasmachine. Wat nog al eens voor komt is dat de deurschakelaar/beveiliging defect is. De machine denkt dan dat de deur open staat en dan doet hij ook niets. Om dit te controleren moet de monteur de bovenkant van de machine verwijderen (dan kun je tevens op de aansluitdraden meten of er spanning op staat), de deur schakelaar los schroeven (zit meestal aan de voorkant met 2 schroefjes vast) en in de stekker aansluiting de 2 draden door verbinden. De lampjes moeten dan aan gaan met de machine deur open. De kosten van de deur schakelaar zijn niet zo veel, je moet alleen iemand zien te vinden die dit voor je kan uitvoeren. Verder is een machine van 5 jaar oud nog niet afgeschreven, hij moet langer mee kunnen gaan. Bosch b.v. geeft zeker op die leeftijd nog een coulance regeling. Daar ligt ook een taak voor je leverancier in dezen. Succes.
-
Feb 25, 2015 om 12:36service van BoschIk heb uw probleem doorgespeeld aan BSH. Ik verwacht wel een reactie hierop. Van belang is ook hoe oud het apparaat is.
-
Oct 17, 2011 om 12:48Ziggo "zapt"Er zijn een paar mogelijkheden die de problemen veroorzaken: in de 1e plaats moet de bekabeling vanaf de Ziggo wandcontactdoos geschikt zijn voor digitale doorgifte van het signaal. Deze bekabeling is dubbel afgeschermd dmv een extra folie. Verder geeft Ziggo regelmatig software updates door. Het is dus belangrijk zo nu dan te zien of er voor uw toestel een update beschikbaar is. Dat kan via het Menu en dan Instellingen Digitaal. Als dit allemaal gebeurd is en u heeft nog problemen, dan kan het in de Ci+ module zitten die u in het toestel steekt of de contacten van de SmartCard nog eens goed schoonmaken. U moet dan contact met uw leverancier opnemen die u natuurlijk zo wie zo kan ondersteunen bij eea!
-
Dec 24, 2010 om 12:50RoestH-D heeft prachtige motorfietsen en H-D rijden is ook een lifestile. Ikzelf ben al aan mijn 5e H-D bezig, allemaal nieuw aangeschaft, maar de problemen die u opnoemt zijn algemeen bekend. Met het lakwerk heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, maar bij elke H-D die ik tot nu toe gehad heb, kreeg ik wel blaasjes onder het chroom, waardoor op den duur het chroom loslaat. Vooral op de delen die erg heet worden. Hierbij heb ik het dan over de verchroomde aluminium onderdelen. Het is een probleem wat Harley nog nooit heeft kunnen oplossen en heeft te maken met de verschillende uitzettingscoëfficienten van aluminium en chroom. Ook de velgen hebben extra aandacht nodig. Als ik dit ontdekte, gaf ik dit gelijk aan bij mijn dealer, die de betreffende onderdelen dan kosteloos verving, ook na 3 jaar! (HD-Point Leeuwarden) Verder blijft het Amerikaanse degelijkheid en moet je gewoon geen Harley rijden in de winter en pas de weg op gaan als al het zout van de weg af is. De kwaliteit van het materiaal staat nu eenmaal niet in verhouding tot de aanschaf prijs! Maar het gaat tenslotte toch om dat "Harley" gevoel? Verder niet te veel poetsmiddelen gebruiken, de motor schoon wegzettenen en eventueel behandelen met Dirt Bike Silicon Spray, een product van Putoline Oil B.V. in Bladel. Zoals eerder genoemd door anderen, is de verkoper aansprakelijk voor geconstateerde gebreken en garantie houdt natuurlijk niet op na 3 jaar. Een beetje goede dealer heeft een goede afterservice als hij in de toekomst nog meer wil verkopen! Klachten hierover kunt u kwijt bij Liza van Hernen, H.O.G. manager Benelux (lizavanhernen@harley-davidson.com ). Succes, Dirk.