Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: elies79
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 24, 2016 om 11:58Allround vitalityHeb ook problemen met dit bedrijf.
Heb op 4 juli een proefpakket ontvangen en direct aangegeven geen verdere zendingen te willen ontvangen. Natuurlijk kreeg ik een maand later wel een pakket thuis, die ik direct retour heb gezonden. Echter viel gister weer een pakket in de bus en een aanmaning van t vorrige pakket. Ik heb meteen gebeld. Volgens hun is er niets retour gekomen en heb ik nooit contact gehad met hun. Ook moet t proefpakket in april zijn verstuurd en komen de klantnummers niet overeen. Heb opnieuw een bericht gestuurd via hun site en ben in afwachting. Ook dit pakket gaat direct retour. Ze krijgen van mij geen cent. -
Mar 28, 2013 om 11:35vodafone doet niet wat overeengekomen ishoi
Aja en nog iets de kabel aanleg door mijn kruipluik moet ik ook zelf betalen.
vriendelijk groeten
elies -
Mar 28, 2013 om 11:34vodafone doet niet wat overeengekomen isHoi allemaal
ik kan jullie ook nog wel een verhaal vertellen.
Ook ik ben aan de deur benaderd door een gezellige man die mij een heel mooi aanbod deed. Ik zou ook alleen een nieuwe kast krijgen die in mijn woonkamer geïnstalleerd kon worden, maar bij de aanleg van het glasvezel kabel bleek dat niet mogelijk. Hij moest in mijn meterkast geplaatst worden. Geen probleem zij die meneer, ff kabel door het kruipluik en zo mijn woonkamer binnen. Niks aan de hand dus. Nou ja vooruit dan maar. Begin februari was het dan eindelijk zo ver. De monteur komt mijn spullen aansluiten. Dus niet het modem wat geplaatst is doet het niet goed, dus belt hij dit door en vertrekt. Vervolgens hoor ik 3 weken niks meer, dus ga ik bellen. Nee hoor mevrouw uw signaal werkt prima, het moet gewoon aangesloten kunnen worden. Maar jullie monteur zei........ Ze laten me niet uitpraten en verbinden me door met de afspraken afdeling. We bellen u terug.
Ondertussen bel in mijn oude provider dat ze de opzegging maar een maande uit moeten stellen. Dit is niet makkelijk want eigenlijk kan dat niet ,maar ze gaan uiteindelijk akkoord.
Tot mijn verbazing zie ik op mijn mail een rekening staan van vodafoon, abonnement van februari. Maar ik heb het nog geen seconde gebruikt.
De dag erna belt de monteur.Ik kom u vrijdag aan sluiten.
Nee helemaal niet, ik heb net mijn opzegging verzet. Ja maar dat is u probleem. na vrijdag gaat toch echt u contract lopen.
Ik bel mijn oude provider dat ik nu toch de boel wil opzeggen voor het einde van de maand. De aller aardigste dame vraagt mij waarom ik op wil zeggen en nu twijfel ik eigenlijk of ik dit nog wel wil.
Ik bel vodafoon en zeg hun dat ik pas ga betalen als alles is aangesloten en dat dat pas aan het einde van de maand mag gebeuren. Mevrouw dat kan niet, u wil later willen aangesloten, dat is niet ons probleem u moet gewoon vanaf vrijdag betalen.
Nu ben ik boos en overtuigt dat ik hier klaar mee ben, dus geef ik aan helemaal geen gebruik meer te willen maken van hun diensten. Nee dat kan niet uw contract is al ingegaan u moed nog een jaar afnemen.
Volgens mij staat er heel duidelijk in de voorwaarde dat mijn contract pas ingaat op het moment dat ik gebruik kan maken van de diensten, en dat kan ik nog steeds niet.
Ik vraag me af of ik nu nog in mijn recht sta.
vriendelijke groeten
Elies