Antwoorden gegeven door: emilevn
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 20, 2014 om 12:25langzame routerIk had hetzelfde, ook nieuwe routers, nieuwe switch etcetera.
Dus iemand van UPC laten komen, koste wel wat geld.
Die heeft nieuwe stekkers op de eerst binnen komende aansluiting gezet en toen was het probleem opgelost. Wel is het zo dat hij de speedtest deed met de speedtester van Ziggo die veel hogere snelheid aangeeft dan die van UPC. Snappen doe ik dat niet want de monteur was van UPC en niet van Ziggo. Maar hij zei dat de tester van UPC niet goed was???? -
Sep 9, 2013 om 12:25geen geld uit pinautomaatHeb ik ook twee gehad. Een keer in Turkeye en toen had ik zonder probleem heel snel mijn geld terug dankzij de Rabobank. Andere keer was in Mexico, daar kreeg ik de eerste keer geen geld. de tweede keer pinnen kreeg ik wel het bedrag en was het ook afgeschreven. Terug in Nederland heb ik na het zien van mijn afschriften met twee afschrijvingen direct contact opgenomen. Toen werd er in eerste instantie moeilijk gedaan omdat de bank in Mexico dit voorval niet bevestigde. Dankzij een hele behulpzame medewerker Rabobank heb ik bezwaar gemaakt per brief. Daarin vermeld de mededeling waarom pin ik anders twee keer achter elkaar exact hetzelfde bedrag. Er ging enige tijd over heen en ik kreeg uiteindelijk wel mijn geld terug. Dat is één van de redenen dat ik altijd bij de Rabo ben gebleven.
Het feit dat dit werd opgelost geeft wel vertrouwen in het pinnen. -
Nov 23, 2012 om 21:47mogenlijk opgelicht, iemand ervaringen met create2fit / plasma discounter?Ik heb een blu ray speler bij Creative2fit besteld, zou zaterdag gebracht worden.
De hele zaterdag gewacht maar niets ontvangen. Er stond bij track en trace dat de kant niet thuis was ???? ben de deur niet uit geweest. Maandag werd er niet geleverd dus wachten op dinsdag. Ook toen niets ontvangen. Ineens stond er bij track en trace afgeleverd maar ik had niets ontvangen ???? Ik mezelf gemeld en er zou een onderzoek opgestart worden. Omdat ik toch graag een blu ray speler wilde heb ik wederom een nieuwe bij ze besteld en betaald. zou zaterdag afgeleverd worden en wederom de gehele dag thuis gebleven en niets ontvangen. Maandag werd er niet uitgeleverd en dinsdag stond er op track en trace "klant niet thuis"??? Ik heb kantoor aan huis en ben de deur niet uit geweest. Dus ik bellen en mijn bezorgdheid kenbaar gemaakt, dat is straks 2 keer mijn geld kwijt. Omdat ik al zolang zat te wachten ben ik er maar 1 gaan kopen bij de Media markt. Woensdagavond werd er aangebeld en stonden ze met de speler voor de deur. Ik heb uitgelegd te lang gewacht te hebben en inmiddels er 1 gekocht te hebben. Dus pakket retour. Ik heb de bezorgen even uitgehoord. Hij gaf aan dat hij de enigste was die in mijn regio bezorgde en dat er de afgelopen zaterdagen niet was gewerkt door hem en tevens dat het de eerste keer was dat hij bij mij in de straat was. Dus ze hebben me 2 keer voor Jan Lul laten wachten. Maar denk je dat ik mijn geld terug krijg? Nee dus, ben gewoon 2 keer € 150,- kwijt je hoort en ziet niets meer van die jongens. Bellen heeft geen enkele zin het zijn gewoon een stel oplichters!!!! Ik zou willen dat die belbus eens met me mee ging om mijn geld terug te halen. -
Oct 5, 2012 om 13:57Dienstverlening Groupon! slechte ervaringIk heb 12 juni een alcoholtester besteld voor de vakantie in Frankrijk.
Er waren wat leverproblemen......... Tientallen telefoontjes omdat ik geen antwoord op mijn mails kreeg leverde eindelijk een reactie op. Vier oktober hebben ze dan aangegeven dat er niet meer geleverd kan worden en men gaat over tot terugbetaling van mijn geld. Dat overmaken duurt slechts 4 weken. Een half jaar rente trekken van mijn geld dus en ik heb er uren aan de telefoon gehangen voordat je iemand aan de lijn krijgt. Kennelijk zijn er heeeeeel veel problemen daar.
Fijne firma is dat, advies links laten liggen en geen zaken mee doen! -
Nov 8, 2011 om 11:52spaarpunten TOTALJa dat heb ik ook gezien maar blijft natuurlijk belachelijk.
BP en shell doen dat toch ook niet.
Ik heb het gevoel bestolen te zijn. -
Aug 16, 2011 om 16:56onvoldoende geld gekregen bij pinautomaatIk heb dat 2 keer meegemaakt in het buitenland. Een keer zo'n 8 jaar geleden in Turkije kreeg ik helemaal geen geld maar wel een afboeking, dat werd keurig zonder probleem door de Rabo in Nederland hersteld.
In Mexico een 4 jaar geleden gebeurde me het de 2e keer helemaal geen geld en ook afgeschreven. Toen heb ik nog een keer met dezelfde machine daar gepint en kreeg toen wel het bedrag. terug in Nederland was het 2 keer afgeschreven. De Rabo heeft toen een onderzoek in gesteld en dat duurde wel even. Eerst werd mijn verhaal ter discussie gesteld maar gelukkig kwam het toch goed en kreeg ik mijn geld terug.
Dat was toen een behoorlijk bedrag dus daar was ik toch wel blij mee dat het werd opgelost.
Maar is het niet zo dat alles wordt gefilmd ? Misschien dat ze daar wel terug kunnen zien hoeveel je gehad hebt.
Ik moet je zeggen dat de Rabo meestal zaken wel netjes oplost en deze gevallen is een van de redenen dat ik dar nog steeds blijf bankieren.
Veel succes ik hoop voor je dat het weer goedkomt. Laat het ons maar weten. -
Jul 15, 2011 om 19:22wie kan mij helpen de met de juiste keuze van een nieuwe energieleverancier.[quote=angelbinky schreef op vrijdag 15 jul 2011, 14:21]Beste Petram,
Wij zijn verleden jaar ook overgestapt op Greenchoice, omdat dit de laagste prijsgarantie was. Hoewel ik nog geen contact heb hoeven te maken met hen en daar dus geen mening over kan uiten, hebben ze wel een maand geleden schriftelijk contact met mij opgenomen om het termijnbedrag te verhogen, omdat ik anders bij zou moeten betalen aan het eind van het jaar. Dit vond ik heel attent. Ik was voordien klant bij Eneco. Behalve dat zij erg duur waren, waren ze ook niet zo attent en had ik met hen ook geen goede telefonische ervaringen. Sowieso vind ik het geen service als je als klant een duur 0900-nr. moet bellen waar soms na 20 minuten nog geen antwoord op konden geven:(
Succes met uw keuze!
Vr.gr.
En ook ik ben over gestapt naar Green choise, goedkoper dan united consumers en zeer klant vriendelijk. Je krijgt werkelijk iemand in no time aan de lijn bij vragen en bellen kost niet € 0,80/minuut of zo. Niet de aller aller goedkoopste maar wel de meest klantvriendelijk die ik tot nu toe heb gehad.
Enne ik ben altijd heeeeeel kritisch. -
Jul 16, 2010 om 15:12ZilvervisjesÍk heb ze ook gehad en ben er vanaf gekomen door ter spuiten met anti insectenspray.
Eerst de dorpels van de bakamer en daarna alle hoeken waar ze zich kunnen verstoppen.
Ik geloof dat 4 maal herhaald te hebben in een maand tijd en nu ben ik gelukkig weer al weer 1 jaar er vanaf.
Overigens inderdaad een goede site waar edrick3 op wijst. -
Jun 10, 2010 om 10:33Printer gezochtIk heb eens een canon gekocht met goedkope inktcartridges maar daarvan moesten de spuitkoppen (fusibles) in no time worden vervangen. Dat schoot ook niet op. Inmiddels heb ik een eigen zaak en maar een kleuren laser aangeschaft. Dat werkt prima maar kost ook geld met verwisselen van cartridges. Ik geloof dat ik de laatste keer iets van € 350,- moest betalen voor de aankoop van nieuwe cartridges.
Als je goed advies wilt bel gewoon eens met een vulberijf van inkt. Bijv. www.Inkstation.nl
die kunnen je misschien de beste tip geven wat te kopen. -
Jul 31, 2007 om 18:36kapotte pinautomaten in turkije
Toch wil ik ook daarop nog even reageren. Ik heb ooit tijdens een overlijden van een familielid geld gepint en vergeten het geld eruit te halen. Klinkt bijzonder stom ik weet het maar de situatie waarin ik toen zat overkwam me dat. Ik was 2 straten van de pinautomaat toen ik dat bemerkte. Ik ben onmiddelijk terug gereden en het geld lag er niet meer. Dom dom dacht ik. later kwam ik er achter dat het geld door de automaat was teruggenomen en weer op mijn rekening was gestort. Ik moet zeggen ondanks alle verhalen over fraude en dergelijke vind ik pinnen toch een geweldige manier van geld opnemen en heb over het algemeen niet zo'n slechte ervaringen.
Overigens ben ik met alle verhalen daaromheen wel altijd op mijn hoede. Kijk altijd goed dat er niemand te dicht bij me staat en bewaar altijd alle opnamebonnen enige tijd tot ik terug ben in Nederland.