Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: essie38
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 8, 2016 om 08:16Financiering
-
Sep 16, 2014 om 16:34tele2Hoi Allemaal.
Bedankt voor de reactie.
Valarius-2: dat weet ik dat je verlies heb.
Tijger1: de monteur vertelde ons dat dat kwam omdat er te weinig mb.s door kwamen.
en tv van tele2 via het internet gaat.
Maar als het daar niet door komt dan moeten ze de storingen van de tv toch oplossen.
Wat ze tot nu toe gedaan hebben is 1 keer een nieuw kasje opgestuurd wat niet geholpen heeft.
en een nieuw snoertje toegestuurd die ook niets deed.
En verder doen ze niks we moeten er maar genoegen mee nemen.
Mahadma:de centrale ligt idd 3 kilometer van ons af.
boarder:het gaat me niet zozeer om het internetsnelheid maar wel dat mijn tv het goed doet.
En ik niet als je een film zit te kijken de boel 2 a 3 keer moet resetten.
en een ander kastje hebben we ook al gehad.