Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ferry3
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 4, 2016 om 11:58Overstappen van KPN naar Telfort verstandig?Financieel kan een overstap enig voordeel opleveren. Helaas heeft Telfort een volledig incompetente helpdesk. Beter is het om in Telfort- winkels om raad te vragen, daar is men in het algemeen wel in staat vragen te beantwoorden.
-
Jul 15, 2015 om 12:13postcodeloterij, 13 en 14e extra trekkingDat is ook het schofterige van de postcodeloterij: het automatisch verlengen staat altijd in de (hele) kleine lettertjes van hun folders etc.
Bel je ze daarover op krijg je de mededeling dat "je toch wel wilt meedoen vanwege al die goede doelen"..... -
Apr 10, 2015 om 00:25Aankoop 2de hands auto heeft een groot gebrek.Brandstofpomp- en / of sensor kunnen van de ene op de andere dag kapot gaan.
Valt verkoper niet te verwijten.
" Renault menage cabrio uit 2001 met een ide 2.0 moter ( na wat googelen toch best wel geschrokken)
- Van tevoren googelen is handiger. Renaults uit deze periode zijn notoir onbetrouwbaar. Zie uitgebreide info op internet. -
Apr 8, 2015 om 11:41Marktplaats[quote=tijger1 schreef op woensdag 8 apr 2015, 11:32]Die postzegels zijn maar waard wat de gek er voor geeft. Als iemand het 100-voudige wil betalen of vragen voor iets waarvan de waarde niet vaststaat, moet hij dat zelf weten,
De kern van mijn verhaal is natuurlijk dat Marktplaats vooralsnog niets wenst te doen aan bewijsbaar misleidende advertenties. -
Jan 24, 2014 om 13:49SPAM[quote=jpm schreef op vrijdag 24 jan 2014, 11:34][quote=ferry3 schreef op vrijdag 24 jan 2014, 11:18]Bij het zo goed bekend staande xs4all "regent" het spam....volgens zeggen van dit bedrijf nauwelijks iets aan te doen.
Ik heb al vanaf het begin van ons computertijdperk xs4all (het was de eerste provider voor consumenten), heb nooit problemen met deze provider, dus u moet echt geen onzin verkopen. Als TS xs4all als provider heeft kandeze deze gewoon xs4all bellen. Klant wordt gewoon direct geholpen en met raad en daad terzijde gestaan.
Dit "antwoord" is onzinnig. Dat "iemand" geen problemen heeft zegt helemaal niks over "iemand anders". Ik heb de betreffende excuusbrief nog in de mailbox staan. En natuurlijk met de toezegging dat met er alles aan zal doen....Gewoon bellen???? Wachttijden niet zelden een kwartier. Ook daarover inmiddels excuses ontvangen. -
Jan 24, 2014 om 11:36SPAM[quote=gisela schreef op vrijdag 24 jan 2014, 11:29][quote=ferry3 schreef op vrijdag 24 jan 2014, 11:18]Bij het zo goed bekend staande xs4all "regent" het spam....volgens zeggen van dit bedrijf nauwelijks iets aan te doen.
Heb er als zeer tevreden xs4all-klant helemaal geen last van! De spambox werkt uitstekend en daar komt ook nog eens weinig in, is al gefilterd! Fijn weekend!
Destemeer spijtig dat xs4all mij slechts kan mededelen "er alles aan te doen om deze ellende te voorkomen".
Dat doen ze al jaren, zonder resultaat.
100 Spam- mails in een weekeinde is geen uitzondering, de meeste inderdaad in de spam-box, maar er komt veel doorheen. Meestal Duitstalig. -
Jan 24, 2014 om 11:18SPAMBij het zo goed bekend staande xs4all "regent" het spam....volgens zeggen van dit bedrijf nauwelijks iets aan te doen.
-
Mar 1, 2010 om 13:28computer zo langzaamhttp://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Met de bedoeling dit programma te downloaden krijg ik onmiddellijk de waarschuwing dat "dit type bestand gevaarlijk kan zijn voor mijn PC"!!!