Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gerardjor
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 15, 2017 om 18:44Garantie bankstel outletHeb begin januari de geschillencommissie ingeschakeld
omdat we van Goossens geen reactie kregen.
Die hebben alle stukken bekeken en Goossens om een reactie gevraagd.
Goossens berichte hen dat het artikel gekocht was in de outlet verkoop en dat er bij vermeld was dat er geen garantie op zat.
De geschillencommissie maakte daarop een afspraak om de bank op 9 februari door een expert te laten bekijken,
Goossens werd daar ook bij uitgenodigd.
Op 7 februari kregen we bericht dat Goossens wilde schikken nl,
de bank behouden,het aankoopbedrag vergoed in de vorm van een tegoedbon en als extra ook een tegoedbon
voor het die dag gekochte vloerkleed van €200,00 die ook op dezelfde aankoopnota stond.
Hiermee zijn we mee akkoord gegaan.
Blij dat we de geschillencommissie hebben ingeschakeld anders hadden we met lege handen en een kapot bankstel gestaan.
Wel een beetje vreemd dat ze in het begin helemaal niets wilden en dat ze nu ineens over de brug komen. -
Dec 12, 2016 om 20:01Garantie bankstel outlet
Dit is het antwoord wat ik nan Goossens kreeg,
Dag meneer of mevrouw,
U heeft per e-mail de vraag gesteld of er een mogelijkheid is om uw slijtage als een klacht te behandelen.
Ik moet u helaas teleurstellen met mijn antwoord, een aankoop tijdens de magazijn verkoop heeft geen enkele garantie.
Ook in uw geval kan ik niets voor u betekenen, dit is een mogelijkheid, deze meubels staan ook niet voor niets zo afgeprijsd in onze sale.
Het kan dus ook zo zijn dat deze bank eerder afgekeurd is om bijvoorbeeld de reden die u nu aangeeft.
Ik hoop dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent.
-
Dec 12, 2016 om 19:00Garantie bankstel outletvolgens de verkoper echt leder!