Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gerdyensammy
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 29, 2015 om 09:16Luxstyle ongewenste artikelenhallo,
we hadden destijds geen poot om op te staan. we hebben de hele som betaald. Ik heb daarna dagelijks op het facebook account van Lux-Style een reactie geplaatst in de vorm van "kijk eerst even met voor bedrijf je te maken hebt voor je hier iets besteld!!" etc. Maar deze reacties werden telkens snel verwijderd. Ik weet zeker dat ik nooit meer iets met dit bedrijf te maken wil hebben. Ik weet niet of er meer mensen met een vergelijkbaar verhaal zijn, maar het ergste vind ik nog wel de problemen met Van den Bergh en partners. De deurwaarders zijn hier nooit geweest. De enige keer was met de uitspraak. Afschuwelijke situatie waar we nog steeds veel moeite mee hebben. ik wens alle pechvogels die in soortgelijke situaties terechtkomen veel sterkte. -
Oct 29, 2015 om 09:04Luxstyle ongewenste artikelen[quote=hanspannekeet schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:41]Hier ook een bestelling via LuxStyle binnen gekregen , niets besteld bij dit malafide bedrijf. Via mail door gegeven dat we niets besteld hebben , maar het bedrijf wil dat wij dat gaan bewijzen. Of ik even aangifte ga doen van internet fraude. Ik zie die gasten wel in de rechtbank , wil de kop die hier achter zit graag zien. Van mijn krijgen ze geen cent , iets anders geef ik ze graag...
-
Nov 11, 2014 om 17:29Luxstyle ongewenste artikelen@lekkerisdat bedoel jij de beslag op vorderingen die ik van het belastingkantoor heb ontvangen?
ik heb daar ook al over gebeld met de belastingdienst en die weten overal van.
Eigenlijk ook wel raar dat de belastingdienst zomaar beslag laat leggen door discutabele bedrijven? ik bedoel, kijk op Internet en je ziet zoveel negatieve berichtgevingen etc. dat je toch wel kan aannemen dat de consument de enige gedupeerde in dit verhaal is? -
Nov 11, 2014 om 13:08Luxstyle ongewenste artikelenLet maar op, bij ons is het nog wat verder gegaan.
Onze dochter bestelde nav. een advertentie op facebook een haar product, wat ze graag wilde hebben. Echter voldeed het niet en mocht ze het zonder problemen retourneren naar Denemarken. Hierover hebben we nog gebeld, de kosten hebben we zelf betaald. Na 10 weken kregen we per email een aanmaning over de betaling, waarop wij aangaven dat we het product al meer dan 2 maanden geleden hadden teruggezonden. Zij houden vol het niet te hebben ontvangen, ik heb na een week of 7 traceercode weggedaan. Er is vanuit Luxstyle een standaardbrief naar alle klanten, die voor soortgelijk dillema staan dat je dan maar moet informeren bij het postkantoor, maar deze kunnen na zoveel tijd niks meer voor je betekenen... Omdat wij erge problemen met onze pc hadden in die tijd heb ik Luxstyle gevraagd de correspondentie verder via post te doen. Onze pc moest naar de reparateur. Ik heb helemaal NOOIT meer iets van ze vernomen, Nooit. Vorige week viel er van de belastingdienst een enveloppe voor onze dochter op de mat.. Er is beslag gelegd op haar "tegoeden". Ik heb contact opgenomen met gerechtsdeurwaarders van den Bergh & partners. Nu blijkt dat er een uitspraak van de rechter is dat ze een kleine 700,- moet betalen.
Er is geen deurwaarder aan de deur geweest, er is geen brief meer aan ons adres geschreven, (wij) hebben ons niet eerlijk kunnen verweren. we gaan vandaag even kijken wat we hiermee nog kunnen. het voelt zo oneerlijk allemaal. vooral omdat ik het gevoel heb dat Luxstyle een systeem hanteert waarbij heel veel mensen slachtoffer kunnen worden. Google de naam luxstyle maar is en dan zie je werkelijk verschrikkelijke dingen voorbij komen. Als dan de belastingdienst beslag laat leggen op tegoeden die nog eens niet voldoende zijn om je ziektekosten te betalen, voor (naar mijn mening) malafide bedrijven dan weet ik het ook niet meer.