Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gijzzz
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 6, 2018 om 18:37Advies nodig: beëindiging maatregel bewindU geeft aan dat u niet mag werken?
Dit is pertinente onzin! wanneer u in een schuldenbewind zit is het zelfs zo dat u er alles aan moet doen om uw inkomsten te vergroten.
Dit betekend dat een betaalde baan meer inkomen zal opleveren dan een uitkering.
Helaas zullen alle schuldeisers (lees ondernemers/woningstichtingen/energiebedrijven/telefoonmaatschappijen) maar een klein deel van de schade vergoed krijgen in de schuldregeling en laten ze alle trouwe klanten de rest van de schade betalen(die betalen dus extra door uw schade)
Helaas zien de uitkeringsinstanties ook vaak dat mensen in WSNP en schuldregelingen denken dat ze de regeling mogen uitzitten in de uitkering terwijl de rechters juist verwachten dat mensen die de schulden hebben veroorzaakt ook werken om de schade te vergoeden. ( dit moet naar mijn mening overigens een harde eis worden bij dergelijke regelingen)
Kortom de belastingbetaler mag ook nog eens het inkomen van de uitkering betalen van de gene die niet werken tijdens de regeling
Of denkt u echt dat uitkeringen aan een geldboompje groeien?
Ik zou zeggen ga je schamen en ga als wiedeweer een baan zoeken en stop met klagen. -
Oct 20, 2017 om 20:47Aan mij geadresseerd pakket is door iemand aangenomen, handtekening vervalstIk zou maar meteen aangifte gaan doen bij de politie want ik heb hetzelfde ongeveer een half jaar geleden meegemaakt met Post.nl
Zij geven iedereen de schuld behalve zichzelf. Bij mij gingen ze een onderzoek opstarten en na 2 weken zouden ze mij hierover terugbellen, nou terugbellen helemaal niet dus, vervolgens heb ik zelf nog maar eens gebeld, het onderzoek waar ik overigens van betwijfel dat het uberhaupt heeft plaats gevonden had niets opgeleverd. ( overigens kul want een eerdere medewerkster had zich eerder versproken en had mij zelfs een vreemde naam waarmee was getekend laten weten en ook een ander afleveradres doorgegeven, dus ze wisten wel degelijk waar ze het verkeerd hadden afgegeven). Maar nu wisten ze niets, de klantenservice is dus niet te beroerd om keihard tegen hun klanten te liegen.Vervolgens gaven ze doodleuk de afzender de schuld, die had waarschijnlijk een verkeerd adres op het pakketje gezet ( trek dit zeer in twijfel want ken de afzender en die maakt gebruik van computergegenereerde adresstickers) Ze wilde mij nog wel wel een mailtje sturen wat ik naar de afzender kon doorsturen. Resultaat geen pakketje ontvangen geld kwijt. Bij mij viel de financiele schade mee maar met een computer zou ik maar aangifte doen want het onderzoek van Post.nl geeft alleen maar vertraging. -
Sep 11, 2017 om 18:10IPhone se kromStel dat je met je zware gat op je nieuwe laptop gaat zitten in plaats van op een stoel enne hij is vervolgens krom, vind jij dan ook dat de verkoper jou een nieuwe moet leveren? Waarom denkt de hele wereld dan tegenwoordig toch dat je een mobieltje van pakweg 800 euro achterloos in je broekzak kunt steken en er vervolgens met 80 kilo op kunt gaan zitten en dan vervolgens ook nog kan gaan piepen om garantie omdat hij krom is geworden. Ik denk niet dat jouw mobieltje plotseling Krom is geraakt, dat heet zwaartekracht, daar kun je onze lieveheer en Mc Donalds voor aanklagen.
-
May 10, 2017 om 19:19Post pakketje getekend maar niet bezorgdIk heb dit vrij recent ook gehad met een bestelling via Post.NL. Ik kreeg netjes een bericht via track and trace dat mijn pakketje was bezorgt en toen ik vervolgens ging bellen met Post.nl om dat ik niets had ontvangen werd er eerst doodleuk aangegeven dat er door ene meneer of mevrouw Keijzer was getekend en dat is zeker niet mijn naam. Vervolgens bij enig doorvragen werd er door de medewerkster ook nog doorgegeven dat mijn pakketje was afgeleverd op een adres Grote Beer nummer. 976 of zoiets en ook dat was zeker niet mijn adres. Kortom zo duidelijk als wat. Ik heb tevens om mijn woning meerdere camera's hangen die ook op het moment van afleveren dat door Post.NL absoluut geen postmedewerker hebben opgenomen. Ze hadden dus gewoon keihard gefaald en het verkeerd afgeleverd. Maar de Post.NL zouden er een onderzoek naar gaan doen en zij zouden mij binnen een week terugbellen. Nou je kunt het al raden, terugbellen ho maar en toen ik uiteindelijk zelf dan maar nogmaals belde kreeg ik een aardige meneer die mij probeerde een kulverhaal wijs te maken dat het vast aan de afzender had gelegen. Hij zou mij een mailtje sturen waarmee ik de afzender kon aanspreken dat ik niets had ontvangen. Kortom wanneer Post.nl een fout maakt liegen en bedriegen ze er lustig op los en zijn ze geen moment van plan verantwoording te nemen en schuiven ze het af.
Hou er maar rekening mee Pinokkio en zijn kornuiten werken er bij de klantenservice en verzenden met Post.nl is op eigen risico. Niets ontvangen dikke pech.