Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: giraffe_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 31, 2015 om 10:57Inloggen Mijn ING lukt nietIk wil toch even laten weten dat ik erachter ben waarom ik niet op Mijn ING kon inloggen. Ik kreeg bij het inloggen via Firefox "iets" over DNS server. Dit kreeg ik op gegeven moment ook bij diverse andere sites. Ben afgelopen weekend gaan zoeken en het heeft, waarschijnlijk, te maken gehad met de DDos-aanvallen bij Ziggo. Alles herstart en gelukkig doet alles het weer! Ik denk voor degenen die verstand hebben van computers e.d. een heel simpel iets, maar ik geef toe, ik ben echt een ei op computergebied ;)
Nogmaals iedereen die heeft gereageerd, bedankt! -
Aug 27, 2015 om 11:33Inloggen Mijn ING lukt niet[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 22:14][quote=giraffe schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:27][quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Hallo Gerard, ik heb al telefonisch contact opgenomen. Die persoon bleef doorgaan op het verwijderen van de cookies. Het ligt aan mijn laptop, op de laptop en desktop van mijn werk lukt het nl. wel. Maar ik zal dan contact opnemen via ing@ing.nl. Bedankt voor de reactie!
Sowieso wil ik iedereen die de moeite heeft genomen te reageren bij deze bedanken voor alle tips e.d.!
Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen.
Dat is geen probleem hoor! Iedereen heeft zo zijn voorkeur! Ik wil je in dit geval adviseren om de kwestie voor te leggen via ing@ing.nl of telefonisch contact op te nemen. Dat kan via: 020 22 888 88.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team -
Aug 27, 2015 om 11:28Inloggen Mijn ING lukt niet[quote=gerbera schreef op dinsdag 25 aug 2015, 22:30]Ik neem aan dat u met een snelkoppeling op het bureaublad werkt. Mogelijk is daar iets mis mee, heb dit nml ook eens aan de hand gehad. Probeer eens een nieuwe snelkoppeling te maken. Typ in de adresbalk http://www.ing.nl, klik op de ING pagina rechtsboven op inloggen. Als u dan op het inlogscherm komt, ga hier dan op staan en klik dan op de rechter muisknop. In het rolmenu ziet u dan staan snelkoppeling maken en klik daar op. Verwijder de oude snelkoppeling van het bureaublad. Mogelijk is het dan opgelost.
Hallo Gerbera, ik heb dat geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde.
Bedankt voor de reactie, ook dat was het proberen waard! -
Aug 25, 2015 om 21:52Inloggen Mijn ING lukt niet[quote=tijger1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:35]Hebt u, toen u met ING belde ook even overlegd over uw rekening dat er niets raars mee gebeurd is? Zou dat toch maar ook nig even doen en dan later het probleem van niet kunnen inloggen aanpakken.
Ja, degene die ik aan de tel had zei zelf al dat er niets met de rekening zelf aan de hand was. Gelukkig! -
Aug 25, 2015 om 21:29Inloggen Mijn ING lukt niet[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Ik wis overigens ook via Norton de tijdelijke internetbestanden e.d. -
Aug 25, 2015 om 21:27Inloggen Mijn ING lukt niet[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen. -
Aug 25, 2015 om 21:23Inloggen Mijn ING lukt niet[quote=1953 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:05]Probeer het eens op deze wijze: https://www.ing.nl/particulier/index.html
Niet gelukt helaas, maar het was het proberen waard! Bedankt! -
Aug 25, 2015 om 21:22Inloggen Mijn ING lukt niet[quote=aurora1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 20:53]Scan de laptop eens op virussen en scan ook eens met MBam.
Ik ben misschien een rare, maar voordat ik ga internetbankieren, doe ik altijd eerst een update met Norton en daarna een scan. Ben nu toch maar nog eens een gehele scan aan het doen.