Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gn van schaik
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 24, 2016 om 15:36Ziggo horizonIk heb de horizon box ontvangen en aangesloten, het zou een half uur duren voor ik verbinding had maar na 3 uur nog steeds niks alleen een melding 1060. Ik heb met ziggo gebeld en er kwam een monteur. Echter kon hij het probleem niet oplossen omdat zij mijn box niet hadden aangemeld, nu 3 dagen later nog steeds geen verbinding. Weer met ziggo gebeld ze zijn ermee bezig er schijnt een storing te zijn . Nu moet ik af en toe kijken of hij het al doet, zijn er meer mensen die hier last van hebben. Ps een vriend van mij die vlakbij woont heeft dezelfde box en hij heeft wel beeld, rara hoe kan dat.
-
May 4, 2016 om 13:23Structureel geen bereik KPNIk heb hetzelfde gehad met KPN. Na lang touwtrekken bleek het gebied waar ik woon helemaal niet geschikt te zijn voor ontvangst van KPN, uiteindelijk kon ik ervan af en moest ik alles wat van hun was terugsturen. Zij waren alleen niet bereid om even te wachten dat ik bij een andere provider was aangesloten, zodat ik bijna 2 weken zonder tv zat.
-
Apr 23, 2015 om 12:35tablet storing[quote=crewmember schreef op donderdag 23 apr 2015, 11:52]Klinkt alsof het scherm intern gebroken is of dat de ribbon kabel naar je scherm kapot is.
Reparatie zal egrens tussen de 100-300 kosten waarschijnlijk. En valt buiten de garantie.
Je kan het voor goedkoper proberen bij zon reparatie shop die vaak in winkelstraten enzo zitten.
Als je tablet erg goedkoop is zou ik echter gewoon een nieuwe kopen.