Antwoorden gegeven door: haandrik
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 2, 2009 om 22:04Kapot schermgraag gedaan hoor!
-
Jun 2, 2009 om 21:41Kapot scherm
Ik heb laatst met consuwijzer gebeld en deze adviseerde mij een aangetekende brief naar (in mijn geval ) Dynabyte te sturen. Dat heb ik gedaan en morgen kan mijn zoon een nieuwe laptop ophalen. Ik ben erg blij met alle reacties die ik hier kreeg. Zo zie je maar weer, als je er een beetje werk van maakt krijg je het toch klaar.
groetjes J. Haandrikman
-
May 22, 2009 om 14:58Kapot scherm
ik heb net met consuwijzer gebeld en die adviseerde een aangetekende brief naar (in mijn geval) Dynabyte te sturen, consuwijzer heeft voorbeeldbrieven op hun site staan. Ik heb de hele bups opgestuurd, ben benieuwd................
groet J. Haandrikman
-
May 22, 2009 om 13:15Kapot scherm
mijn zoon heeft precies hetzelfde probleem maar dan met Packard bell, hun zeggen ook dat het beeldscherm kapot is door druk van buiten af bijv. een val, volgens mijn zoon is dit absoluut niet waar. Vandaag kregen wij een brief dat dit dus niet onder de garantie valt, de kosten zijn hier €300 als hij 'em laat maken, daar heb je bijna een nieuwe laptop voor. Ik vind het echt schandalig dat we zo worden afgescheept. Ik blijf dus ook dit draadje even volgen...........
groet J. Haandrikman