Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hennyma
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 18, 2013 om 15:16Casino spam[quote=mcleaver schreef op maandag 18 mrt 2013, 13:35][quote=cvgelderen schreef op maandag 18 mrt 2013, 13:27]Ik krijg regelmatig mail van ABN-Amro, terwijl ik daar geen klant ben. De inhoud van de mail:
Wij hebben uw internetbankieren geblokkeerd, klik op de volgende link, om het te heractiveren.
Deze mail stuur ik gewoon door naar valse-email@fraudehelpdesk.nl en valse-email@abnamro.nl
Da's een dagtaak - en zinloos ook. Filter maar en vergeet.
Martin -
Mar 18, 2013 om 13:33Casino spamMijn provider is UPC en doet het aardig met filteren...daarnaast draait Norton...die ook Spam verplaatst naar een map.
Gebruik niet de Outlook...maar Incredimail..goed progam en als je nog Spam binnen krijgt..dan kun je de afzender blokkeren en naar afzender retourneren..en verzender krijg dan een mail dat het adres niet bestaat en dan is het snel afgelopen...gewoon proberen.
Met vriendelijke groet