Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: henson
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 16, 2021 om 11:49Analoge radio ziggoHeb hier hetzelfde probleem gehad.....DAB+ radio werkt nog steeds slecht ...ontvangst :-( , zeer weinig zenders.
Het beste werkt een radiootje met internetradio ernaast, kan draadloos via WiFi, RCA - minijack erin en je hebt bijna alle stations ter wereld in een goede kwaliteit (staat hier al jaren in de keuken tot volle tevredenheid).
Voor deze optie had ik helaas geen ruimte in de woonkamerkast en heb dus toch maar de Quantis ontvanger bij Ziggo gekocht....
Goede ontvangst dat wel, maar slechts een beperkt aantal populaire zenders beschikbaar (veel minder dan via mediabox) en een hinderlijk knipperende rood/groene led aan de voorzijde (alsof er data doorgegeven wordt; dus afgeplakt met zwart tape) en een zeer klein display dat slechts een gedeelte weergeeft.
Groet, Hendrik
PS Ook ouderwetse FM antenne uitgeprobeerd (lint), maar pakt achter de kast slechts 1 zender goed..(SLAM) -
Dec 20, 2017 om 17:37Levering niet conform algemene voorwaarden, mag ik geld retour eisen?Wat een vreemde reacties hier..men gaat er maar direct van uit dat u de producten gratis wilt houden...normaliter stuur je het spul toch terug wanneer je je geld retour wilt? En welke webshop stuurt geld retour voordat men de producten terug heeft?
En volgens mij gaat het hier niet om fotolijstjes, maar om op aluminium geprinte foto's....
Het is heel vreemd dat machinaal geproduceerde producten onderling zoveel afwijken, lijkt me eerder dat men de snijmachine telkens anders heeft ingesteld, een tolerantie van 0.5 mm bij metaal wordt normaliter getolereerd, daarboven is het echt fout.....hier is m.i. echt iedere keer handmatig gecorrigeerd en als deze foto's dan in bijv. uitgefreeste meubelpanelen komen ziet het er niet uit! Tenzij handmatig gefreest na een avondje stappen...:-)) -
Dec 20, 2017 om 11:48Levering niet conform algemene voorwaarden, mag ik geld retour eisen?Dit is inderdaad een hele grote afwijking voor een aluminium product, maar een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren...Geef ze eerst de kans om de fout te herstellen....mocht het daarna weer fout gaan (bijv. omdat men de fout zelf niet kan corrigeren) dan pas geld retour claimen.
-
Dec 19, 2017 om 19:09Analoog naar optische kabelNu kan ik er helemaal geen chocola meer van maken....het betrof toch het analoge signaal van Ziggo? En daarnaast heeft u ook een Telfort aansluiting? Via de telefoonlijn?
-
Dec 19, 2017 om 18:49HOE KAN JE ZIEN OF THERMOSTAAT KOELKAST STUK IS OF DAT KOELKAST AF ISIs het wel warm genoeg in de ruimte waar de koelkast staat? Klinkt vreemd, maar sommige koelkasten werken niet in koude ruimtes........Google maar eens..
-
Dec 19, 2017 om 09:54Analoog naar optische kabelOverigens, je hebt het over "een kastje met een optische aansluiting"....wat voor kastje is dat dan eigenlijk?
-
Dec 18, 2017 om 22:30Analoog naar optische kabelHallo Johan,
Goede vraag!
Zal ook niet zozeer het analoge tv-signaal missen, behalve voor die oude draagbare tuin-TV, maar wel het radiogedeelte van het analoge signaal...daar werkt mijn tuner van de surroundset op en van vele andere Ziggo-klanten...en ook al is het over 3 a 4 jaar, die zijn zo voorbij en dan begint het geklaag wel...moet iedereen andere apparatuur gaan kopen.......
De optische aansluiting is alleen voor audio (geluid) dus die kun je niet gebruiken voor het doorgeven van radio/tv signalen. Ook het omvormerkastje zal dus niet helpen. Hoe je trouwens die HDMI op de optische (glasvezel) uit-/ingang wilt aansluiten is mij een raadsel...zijn totaal verschillend.... -
Dec 17, 2017 om 19:37VakantieXperts vergoedt gecancelde reis niet...Vanochtend Schiphol maar weer eens even gebeld en na lang wachten eindelijk gehoord dat onze koffer weer terug is op Schiphol....
We hebben geen enkel risico meer genomen.....direct in de auto gestapt en opgehaald voor ie weer weg is (was wel ff zoeken tussen al die koffers daar...:-(.... kost ons wel weer een zondagmiddag, maar dat hebben we maar voor lief genomen .....
Nu nog vanavond alle onkosten opmaken en declareren en hopen dat ze die vergoeden! -
Dec 11, 2017 om 23:48VakantieXperts vergoedt gecancelde reis niet...Kijk hier net naar het journaal....waar vandaag de veldbedden op Schiphol worden gezet. Hebben we nog geluk gehad dat we gisteravond naar huis konden reizen..5 uur met het OV
(Schiphol - Amsterdam CS +45 min alleen al!). -
Dec 11, 2017 om 19:40VakantieXperts vergoedt gecancelde reis niet...sorry dat we niet alle voorwaarden in de reisbescheiden hebben gelezen....maar ehh...we kennen niemand die alle reis/verzekeringsvoorwaarden helemaal leest....vreemd?