Antwoorden gegeven door: iRon7
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 15, 2021 om 10:1912 Weken vooruitbetalen
Schaamteloos
Inmiddels ben ik meer dan 5 maanden verder maar werkt de boel nog steeds niet na behoren.
Ik had een verzwaring naar 3 fasen nodig maar krijg daarvoor ook een nieuwe elektrischeteitmeter en gasmeter.
Omdat ik UMeter gebruik, was het voor mij duidelijk dat er geen data door de meter werd doorgezonden.
Daar moest ik Stedin zelf op attenderen want dat hadden ze schijnbaar zelf nog niet door
(het lijkt me dat dit iets is wat je terplekke contolleerd als je zo'n verandering aanbrengt)
Voor dit probleem, moesten ze opnieuw een monteur langsgesturen (dat weer 6 weken later geplant wordt).
De monteur is langsgeweest (maar test weer niet of het probleem daadwerkelijk is opgelost).
Ik heb het een paar dagen de tijd gegeven maar nog steeds geen data. Oorzaak: "het duurt 2 weken om de meter te verwerken".
Maar na weer twee weken, nog steeds niets. Dus maar weer aan de bel getrokken.
"werkbon bij het afmelden door de monteur uitgevallen is bij validatie"
Op hun verzoek heb ik de meterstanden doorgegeven. Waarop ik de reactie krijg:
Ik ga hier direct mee aan de slag voor jou. De verantwoordelijke afdeling gaat met deze gegevens aan de slag.
Binnen twee weken moet het helemaal in orde zijn