Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jadediary
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 13, 2019 om 04:12Hoe kan ik een onterecht vernieuwd t mobile internet contract opzeggen?Als ik u was zou ik Ziggo opzeggen als het nog kan binnen de 14 dagen WETTELIJKE bedenktijd. Ziggo is geloof ik ook de enige coax aanbieder (denk ik) de rest gaat over dsl of glasvezel. Ik ben een aantal keer al verhuisd dus heb al wel het een en ander meegemaakt. Met online.nl was het pas drama daar moest ik bij hun blijven als aansluiting mogelijk was op nieuwe adres. Met T-Mobile mocht ik tenminste kiezen of ik de diensten mee wilde nemen, heb uiteindelijk wel voor ze gekozen omdat ik ook mobiel had. De oplevering was bij mij ook niet echt soepel, maar had binnen een week een monteur en weer internet. Ach ja, techniek. De klantenservice had bij mij ook denk ik niet expliciet vertelt dat het een nieuw contract was maar ze vertelde mij wel dat ik nieuwe kortingen kreeg (20 euro eerste 6 maanden) dus het leek mij alleen logish dat het een nieuw contract en nieuwe aansluiting was. Wel vertelde ze mij over de bedenktijd. Misschien willen ze je tegemoetkomen ?
-
Aug 14, 2015 om 04:15Problemen met ACE/ Dynasure toestelverzekeraarIk ben echt radeloos.
Ik schrijf dit alleen omdat ik echt het gevoel heb dat ik verder toch niets kan doen. Twee maanden geleden heb ik een xperia z3 gekocht bij de T-mobile. Nou, ik dacht ik neem ook gelijk een verzekering aangezien ik super klunzig ben. En je raadt het al ik heb het mobieltje nog geen 3 weken of hij valt van mijn stoel af en het glas breekt gelijk (kom ik er later achter dat dit heel vaak gebeurt met xperia's jammer genoeg.)
Maar dat maakt niet uit want ik bel naar dynasure en ze vertellen mij dat het mobieltje gelijk wordt opgehaald en ik er na een evaluatie een nieuwe voor krijg. HA Wat was ik naief om te denken dat ik echt een NIEUW mobieltje zou krijgen. Nog geen week later wordt het ''nieuwe'' mobieltje geleverd in een envelop. Ik dacht gelijk al dat kan niet veilig zijn voor dat toestel. Maar hij ging gewoon open dus ik dacht ik teken gewoon want ik heb het mobieltje toch nodig voor mijn werk.
Nadat ik hem laat opladen zie ik gelijk al dat dit geen nieuwe mobieltje is. Terwijl ik er een screen protector op zet zie ik dat bepaalde gedeeltes van het scherm zijn verkleurd. Sommige plekjes zijn te fel en andere te donker maar het is zeker niet even. De aan en uit knop wil het 3 van de 5 keer niet doen. En opladen doet hij ook niet. Als dit al niet ellende genoeg is dan wil je de rest ook niet horen.
Ik moest eerst naar ze bellen wat ineens veel moeilijker was want er is geen doorkiesnummer voor dit soort gevallen dus je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt die je vertelt dat ze het mobieltje wel willen terug nemen denk je dat het goed komt en je nu gewoon een nieuwe GOED werkende toestel krijgt maar NEEEEEE.. Ze gaan het gewoon repareren want nu valt het onder de garantie. En dat betekent dat ik weer 5 tot 10 dagen moet wachten.
Vandaag ben ik alweer DRIE weken verder en niemand kan mij vertellen wanneer ik het mobieltje weer terug krijg. Want zo te zien was er toch wel wat meer mis mee en moeten er allerlei onderdelen worden besteld. Ik kan wel huilen en dat komt ook vooral door de klantenservice. Ze kunnen je niets vertellen. ''Ik zal er een notitie van maken'' krijg ik steeds te horen. En ondertussen repareren ze een mobieltje die ze zelf defect hebben geleverd. Alsof het mijn probleem en verantwoordelijkheid is dat het mobieltje bij levering al defect was.
Het zier er echt naar uit dat ik nog lang zal moeten wachten en dat ik dan vervolgens blij mag zijn met een gerepareerd tweedehands mobieltje inplaats van mijn 3 weken oude toestel. DYNASURE NOOIT MEER dan loop ik maar rond met een barstje in mijn scherm.