Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: janbiere
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 26, 2012 om 14:49Abbonement Stilzwijgend verlengtHet is inderdaad een goed idee om dit in een mapje te bewaren. In elk geval wil ik iedereen bedanken voor de snelle reacties.
-
Jan 26, 2012 om 14:17Abbonement Stilzwijgend verlengtDe rekening ga ik voor de zekerheid maar betalen. Dat lijkt mij inderdaad ook het beste. Het is wel een vrij grote organisatie en daar kan je vaak weinig tegen beginnen. Wel ga ik proberen er werk van te maken, want dit soort gedrag had ik niet van FNV zelfstandigen verwacht.
-
Jan 26, 2012 om 13:55Abbonement Stilzwijgend verlengttraporgel en loreleigil laten het hier helaas klinken alsof het mijn schuld is, dat FNV zelfstandigen dit soort procedures hanteert.
Dit lijkt mij de omgekeerde wereld. Als je telefonisch een overeenkomst aangaat, zou je dit toch ook telefonisch moeten kunnen opzeggen? Dat lijkt mij niet meer dan logisch. Een mondelinge afspraak is ook bindend.
En als je het hele verhaal leest, zie je dat ik vaker een e-mail van te voren heb verzonden. Hier hebben ze gewoon niet op gereageerd, dat mag volgens mij helemaal niet. En deze e-mails heb ik ook bewaard. FNV zelfstandigen beweert deze alleen niet ontvangen te hebben. -
Jan 26, 2012 om 13:12Abbonement Stilzwijgend verlengtVan FNV heb ik inmiddels een schriftelijke bevestiging van de opzegging voor 2013. ( deze kreeg ik pas op 12 December ) Het probleem is dus voornamelijk, de wijze waarop FNV zelfstandigen handelt, want volgens mij hebben ze met opzet gewacht met reageren tot het te laat was.
De medewerker van het callcenter van FNV zelfstandigen heeft mij vandaag kenbaar gemaakt dat het niet mogelijk is om telefonisch het abbonement op te zeggen. Terwijl een voorgaande collega van hem dit wel heeft toegezegd.
Aangezien ze de beloofde diensten een aantal keren niet zijn nagekomen, is het dan verstandig om de laatste rekening niet te betalen en FNV in gebreke te stellen?
Want zodra ik het bedrag overmaak kan ik denk ik fluiten naar mijn centen. -
Jan 26, 2012 om 12:48'Systemen bij banken niet betrouwbaar'Zelf ben ik lid bij de ING. Nu moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben over het internet bankieren. Alles gaat direct en precies zoals ik dat wil.
En dat automatiseren banen kost, dat is echt niet waar. Alleen in bepaalde gevallen kan dat zo zijn. Zelf vermoed ik dat er over het algemeen meer banen door automatisering vrij komen. ( in het geval van een echte kapitalistische organisatie, wordt er met extra winst geinvesteerd. )
Naar mijn idee is internet bankieren wel gevaarlijk voor mensen die niet aan computers gewent zijn. Het is namelijk zo dat criminelen middels fishing e-mails aan inlogcodes proberen te komen. Dit kan vervelend uitpakken, wanneer de fisher ook aan de benodigde TAN codes komt.