Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jansloots007
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 14, 2016 om 09:49Mag een bank na 6 jaar een fout herstellen?Ik kreeg gisteren precies zo'n zelfde brief (ABN Amro). Ze melden hierin erg weinig. Sinds 1 maart 2009 hebben ze te weinig premie in rekening gebracht. Het gaat om de premie voor de spaarhypotheek. De bank geeft aan, het te weinig betaalde bedrag van het verleden zelf te betalen, maar de toekomstige premies worden met 1,5% verhoogt.
In ons geval geen schokkend bedrag, maar het voelt erg eenzijdig en oneerlijk. Ze meldden niet WAT voor een fout ze hebben gemaakt en ze meldden ook niet waarom dit nu pas boven water komt.
Ik wil erbij vertellen dat er bij deze (waardeloze) bank eigenlijk vanalles fout gaat v.w.b. onze hypotheek. Mijn vrouw en ik staan zelfs met stomheid verslagen als ze een keertje iets goed doen. Volgens mij werken er veel (goedkope) vakantiekrachten daar.
Ik zal dit melden bij Consuwijzer, wellicht dat ik er iets mee opschiet. Bedankt voor de tip.