Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jzero78
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 8, 2012 om 21:13Mediamarkt Webshop Waardeloos@naitsoezn: Je moet je ook in een discussie op een duidelijke manier kunnen uiten. En ook lekker je mening geven, doe ik ook. En zielig doe ik niet, staat er dat ik medelijden met mezelf heb dat mijn televisie zgn. kapot is? Nee hoor, hier staat een hardop gedachte opgeschreven. Dat jij dit zo opvat, dát is zielig.
En jouw opsomming over de goede dingen, die ervaar ik ook bij andere webwinkels, jouw ervaring is duidelijk een andere. Ik ben goede klantenservice gewend. Zeker voor een groot concern als MM vind ik dit niet kunnen. Maar wij zitten duidelijk niet op dezelfde lijn... 'we have to agree to disagree' zal ik maar zeggen.
O ja, ik kan een online aanbieding die ik 's-avonds laat zie niet gaan ophalen in een winkel die zo'n 50 km verderop ligt met het openbaar vervoer. De winkel staat zelfs los van deze aanbieding. Je bent erg bevooroordeeld en slecht geïnformeerd.
@dcz: Het feit dat ik schreef over lamballen en gebrainwashte schapen zijn hele duidelijke en geen beledigingen in mijn visie, want zo hebben zij zich gedragen; inactief en blind volgend. Asociaal is iemand je 'toko' uitschoppen omdat die zijn mening geeft. Gelukkig kom ik niet in een toko... wat een agressie joh! Die dingen moest ik niet proberen in mijn winkel.
@hereistom: Ik ben meteen niet slim als ik bij deze website koop? Ik heb nooit slechte verhalen gehoord over MM in het algemeen. Je kan me naïef noemen, maar niet dom. En naarmate ik verder lees, zie ik dat MM nog niet eens de voordeligste is, goede verhalen over voordeligere (web)winkels hoor ik nu ook.
@melomaan: iemand die heel lang in de fysieke winkel heeft gestaan. Dat er zo'n groot verschil tussen deze twee zit, had ik geen rekening mee gehouden. Nogmaals, je kan me hierin wel naïef noemen.
@hagaman: bedankt! En zeker weten zal ik niet nog een keer deze fout maken. Bedankt voor de tip en steun. :) -
Aug 7, 2012 om 22:02Mediamarkt Webshop Waardeloos[quote=naitsoezn schreef op dinsdag 7 aug 2012, 21:52]Ja, want alle Philips- of Sony-tv's zijn immers hetzelfde! Of bent ik nou gek??
Wat een rare redenering. Als je echt zonder tv zit, en dit zo erg vind, dan kun je ook even de bus pakken (of in de auto springen) om naar de media-markt zelf toe te gaan. JE LULT dus. Het enige wat je tegen ze kunt houden, is dat ze je niet hebben geïnformeerd over het niet leverbaar zijn. Voor de rest lees ik in je post alleen maar zeer nette dingen, waar andere webshops een puntje aan kunnen zuigen.
Ik wens niet zo aangesproken te worden, dat ik LUL... ik heb zelf heel lang in deze business gezeten en dit is niet een normale behandeling van de klant. Je hebt zelf zeker voordeel bij of aandeel in dit belachelijke bedrijf? Dat je dit een goede service vindt, zegt alleen wat over jouw beperkte inschattingsvermogen. -
Feb 23, 2012 om 20:51minimumloon Poolse Accountmanager[quote=diumenge schreef op donderdag 23 feb 2012, 20:35]Inderdaad erg weinig, maar beweer je nu dat dat is omdat ze Poolse is?
Ik beweer helemaal niks, dat wordt natuurlijk niet gezegd. Dat ze Poolse is, is alleen een vaststelling. Het verbaast mij gewoon dat ze zo weinig loon aangeboden krijgt voor zo'n verantwoordelijke, hoogopgeleide baan. Ik verdiende meer toen ik in een winkel werkte als winkelmedewerker...