Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: karinamaria
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 23, 2014 om 08:39Cursus van Psyfit bij MenzisHallo tijger1, bedankt voor je antwoord. Ik denk inderdaad dat ik me vergist heb in de cursus. Heb even op google gekeken en blijkbaar is het alleen bedoeld voor mensen die wat handvatten nodig hebben, maar dat je voor meer diepgang toch een cursus psychologie moet nemen. Maar wat wil je voor 11,00 euro. Het is wel jammer voor die mensen die er wel wat aan hebben dat de site zo slecht werkt en het FORUM niks voorstelt, omdat er niemand komt. Er staan allemaal berichten van jaren geleden.
Ga het wel afmaken en wie weet kom ik toch nog iets interessant tegen.
Groetjes. -
Dec 19, 2013 om 09:34Wit scherm op computerHallo allemaal, bedankt voor jullie antwoord en meedenken. Sinds gisteren is het probleem opgelost. Mijn internet beveiliger heeft mij hierbij op een super manier geholpen, want anders was ik er waarschijnlijk zelf nooit uitgekomen. Alles is door hun gescand, waardoor ze hebben kunnen aangeven wat ik moest verwijderen en aanpassen. Was geen groot probleem, maar groot genoeg om hinder te veroorzaken. Ik weet nu dus waar ik de volgende keer als eerste kan kijken.
Nogmaals bedankt voor jullie hulp.
Fijne feestdagen.
Groetjes allemaal. -
Dec 16, 2013 om 08:31Wit scherm op computerHallo allemaal, ik ben druk bezig geweest, ook met mijn internetbeveiliger, maar tot dus ver heeft het allemaal nog niet geholpen en wacht ik op hun volgende mogelijkheid.
Edrik3 jouw opties heb ik allemaal al geprobeerd, maar dat helpt niet.
Samuel01 jouw opties ga ik nog proberen als er niemand meer is die me kan helpen, voor nu krijg ik nog van verschillende kanten mogelijkheden aangegeven en weet ik zo langzamerhand niet meer wat ik wel en niet heb gedaan, dus jouw optie blijft nog even open.
Eclipse van jouw verhaaltje begrijp ik eerlijk gezegd niet zoveel, maar ik denk dat je mogelijk bedoeld, dat ik geen internet beveiliging heb, niet oplet wat ik doe en zomaar alles download, maar helaas is dat ook niet het geval. Bedankt voor de reactie, ongetwijfeld goed bedoeld.
Honza23 jouw optie is ook al uitgevoerd en bij mij helaas zonder resultaat.
Zonnetje69 jouw optie nu net geprobeerd, maar helaas heeft het geen effect.
Bedankt voor het meedenken en ik hoop dat jullie het blijven doen, want ik hoop dat het toch snel opgelost zal zijn.
Groetjes allemaal. -
Dec 13, 2013 om 11:52Wit scherm op computerHallo Edrik3, ik heb al het hierboven genoemde uitgeprobeerd. Jou eerste optie, het aanvinken van die hardwareversnelling kon ik niet vinden in de lange lijst, dus kon ik niet uitproberen.
De tweede optie heb ik ook doorgevoerd IE resetten, maar heeft niet geholpen.
De derde optie heb ik ook gedaan, Firefox geïnstalleerd, maar het scherm blijft nog steeds wit, terwijl je boven in beeld wel alle gegevens van Firefox ziet staan.
Ook had ik al eerder de optie van R.Kemperman geprobeerd, maar ook dat heeft niet geholpen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet proberen of doen.
Heb inmiddels ook de vraag bij Windows neergelegd en bij mijn internet beveiliger, misschien weten zij een oplossing of waar dit aan kan liggen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat het komt door de upgrade van IE, want sindsdien heb ik het probleem volgens mij, maar zoals ik al zei, ik ben niet zo'n grote computer techneut en weet er verder weinig van. Ik moet afgaan van wat een ander me vertelt voor het grootste gedeelte dan. -
Oct 8, 2013 om 18:45Extra bezorgkostenPrecies. Toch iets om rekening mee te houden.
Nou, mogelijk tot de volgende update. -
Oct 8, 2013 om 12:58Extra bezorgkostenEven een update. Ben net door Trendhopper gebeld, door dezelfde meneer als die ik aan de telefoon kreeg toen ik zelf heb gebeld, dus blijkbaar krijgen ze klachtformulieren wel binnen, want een bevestiging krijg je hier niet van.
Ben er niet verder mee gekomen, want meneer staat nog steeds op hetzelfde standpunt en vind dat de verantwoording totaal bij ons ligt en dat e.e.a. in de voorwaarden staat. Heb hem gezegd dat ik daarin gekeken heb op de site, maar niks heb kunnen vinden en dat ik bovendien op de site zag dat er voor grote producten 35,00 euro bezorgkosten wordt berekend en dat wij 50,00 euro hebben moeten betalen. Blijkbaar hadden wij bij de verkoop voorwaarden moeten krijgen, maar wij hebben ze niet gezien en bovendien schijnt er dan ook nog verschil te zitten in die beide voorwaarden, want volgens meneer zou de prijs van de bezorgkosten die wij betaald hebben komen, omdat het filiaal waar wij hebben gekocht wordt gesloten en dan zouden er volgens meneer andere kosten worden berekend. Bovendien zouden we korting hebben gekregen, maar wat dat met elkaar te maken heeft ontgaat me toch totaal, want het is toch niet zo dat als ik korting krijg ik dat dan weer op een andere manier extra moet betalen????????????????
Ik krijg hierbij een steeds vreemder gevoel.
1) Wij moeten weten hoe groot onderdelen zijn als deze worden bezorgd.
2) Ik moet dan ook van te voren weten hoe groot de verpakking is, want dat kan zomaar uitmaken, dat blijkt maar weer.
3) Ik moet rekening houden met voorwaarden die ik niet kan zien, want die ik wel kan zien die kloppen niet.
4) Als ik korting krijg of in een filiaal koop dat gaat sluiten dan moet ik meer bezorgkosten betalen, want dan zijn de kosten hoger.
Op een gegeven moment heb ik het gesprek gekapt, want meneer dacht schijnbaar ook dat als hij maar door bleef praten dit erg overtuigend zou zijn en hij mij eronder kon kletsen.
Over klantvriendelijkheid gesproken.
Laten we maar eens een stapje hoger gaan. -
Oct 7, 2013 om 14:46Boxspring[quote=nhalink schreef op maandag 7 okt 2013, 12:46]Wat een prutsverkoper, gewicht is juist heel belangrijk bij matrassen dus daar hoort hij naar te vragen.
Lijkt mij ook, maar ik krijg de indruk dat de consument altijd degene is die alles moet vragen en weten. Kortom, de zwarte Piet wordt altijd bij de klant gelegd, had je maar beter moeten weten.
Ik hoop dat u tot een goede oplossing met BB kunt komen. Laat je niet te snel met een kluitje in het riet sturen zou ik zeggen. -
Oct 5, 2013 om 18:59Extra bezorgkostenNogmaals allemaal bedankt en ik zal het laten weten, maar ik weet natuurlijk niet of en wanneer er gereageerd gaat worden. Ik hoop dat ze wel reageren, want dat zou ik wel zo netjes vinden, maar ja, het blijft natuurlijk afwachten. Ik blijf ze in elk geval om een antwoord vragen, dus met niet reageren zijn ze nog niet klaar.
-
Oct 5, 2013 om 10:23Extra bezorgkostenAllemaal bedankt voor jullie mening en zoals al eerder opgemerkt, zijn deze nogal uit een lopend.
Bij mijn echtgenoot nagevraagd en 1 deel is met de lift gegaan en 1 deel kon niet in de lift, maar dit was een kwestie van 2/3 cm, dus of het veel had uitgemaakt als wij in de winkel e.e.a. hadden nagemeten, want er zat een behoorlijke verpakking van plastic en karton omheen en dat kan ik in de winkel niet zien, dus waarschijnlijk had hij er zonder verpakking wel ingepast. Ja mijn man stond erbij en keek erna, maar als je op zo'n moment met zoiets geconfronteerd wordt, dan weet je het ook even niet en achteraf kletsen is altijd gemakkelijk.
Het gaat me ook niet om het extra betalen voor het naar boven brengen, maar wel over de manier waarop dit is gegaan, zeker nu ik weet dat het misschien niet eens nodig had geweest.
Alhoewel ik 75,00 euro wel makkelijk verdient vind.
Ik heb een klacht ingediend en zal afwachten wat ik te horen krijg, want ik blijf e.e.a. erg klantonvriendelijk vinden. -
Oct 4, 2013 om 18:00Extra bezorgkostenWas nog niet klaar. Dus als dat dan niet is gebeurt, dan vind ik dat een zielige vertoning en hoop ik dat de werkgever daar net zo over denkt, want ik neem aan dat ze het toch daar in moeten leveren.