Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mardevries
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 14, 2015 om 10:09Luxstyle ongewenste artikelenWat een vervelend bedrijf is dit. Luxstyle beweert namelijk ook hier dat het pakket wat ineens op de deurmat lag niet is aangekomen bij ze. Terwijl ik het de zelfde dag heb geretourneerd. Kreeg ik na dik 6weken een mailtje van ze, of er nog even navraag bij de post kan worden gedaan. Want het pakketje was niet binnen gekomen. Ik heb de advertentie gelezen en alleen mijn adres gegevens ingevuld ,maar toen ik er achter kwam dat er een abonnement aanvast zat, heb ik de site verlaten. Ik was dus ook zeer verbaasd dat ik de bekeken artikelen kreeg toegestuurd zonder enige vorm van bevestiging en bankgegevens. Ik kreeg ze zelfs dubbel. Een product wat ik niet ken zou ik nooit dubbel bestellen. Erg vervelend de negatieve verhalen rondom dit bedrijf.