Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: melaniec
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 18, 2011 om 09:20Mijndomein reageert niet op mijn e-mails/voicemailberichtenMoet ik me bij het onderstaande neerleggen?
-----------------------------
Beste Melanie,
De inhoud van het eerder gegeven antwoord is iets dat door ons aangepast kan worden en onderhevig is aan tussentijdse wijzigingen die aan ons zijn voorbehouden. Waar een aanpassing van de Algemene Voorwaarden verplicht is tot tijdige communicatie met onze klanten geldt dit niet voor de door u weergegeven antwoorden in het verleden. Wij kunnen u dan ook niet tegemoet komen met een uitzondering in de jaarlijkse kosten voor deze dienstverlening.
Wilt u een antwoord geven naar de helpdesk van Mijndomein, klik dan hier
Vriendelijke groeten,
Het Mijndomein support team -
Apr 5, 2011 om 11:01Mijndomein reageert niet op mijn e-mails/voicemailberichtenIk heb de volgende mail van Mijndomein ontvangen en ook het volgende teruggestuurd:
Beste L.S.,
Dat is inderdaad spijtig, want jullie hebben mij onder valse voorwaarden een dienst verleent. Ik ben de overeenkomst aangegaan in de veronderstelling dat het om eenmalige kosten zou gaan. Die overeenkomst moet voor mij blijven gelden.
Ik neem niet aan dat jullie mensen die jullie vijf jaar geleden dezelfde dienst hebben verleend ineens ook gaan opzadelen met deze jaarlijkse kosten?
Ik hoor graag spoedig van u.
Hartelijke groeten,
Melanie
Subject: Re: [Ticket#10187810] Afschermen van Whois
Date: Tue, 5 Apr 2011 10:51:56 +0200
To: -------------
From: support@mijndomein.nl
Beste Melanie,
Helaas moesten wij dit aanpassen, de kosten zijn nu inderdaad jaarlijks. Als u deze upgrade niet verder wenst te gebruiken, kunnen wij de upgrade voor u verwijderen.
Vriendelijke groeten,
Het Mijndomein support team -
Apr 4, 2011 om 16:07Mijndomein reageert niet op mijn e-mails/voicemailberichten[quote=diumenge schreef op maandag 4 apr 2011, 16:05]Ik heb ook een domein bij mijndomein.nl en ik lees het volgende: [quote]Indien je het niet prettig vindt dat je gegevens zichbaar zijn als iemand een whois uitvoert op jouw domeinnaam kun je deze privacy upgrade activeren. Jaarlijkse kosten voor deze upgrade zijn €10,00.
Dus kennelijk hebben ze je niet goed voorgelicht? Heb je al getracht contact op te nemen via de contactpagina (via Help)?
Ik heb meerdere mails gehad waarin duidelijk 'eenmalig' stond met de verwijzing naar administratiekosten.
En ja, ik heb ook meerdere malen via de help pagina gemaild, maar ik kreeg niets terug. -
Apr 4, 2011 om 15:15Mijndomein reageert niet op mijn e-mails/voicemailberichtenIk heb een heel pakket à 29 euro. Het pakket heet 'webhosting', te vinden op: http://www.mijndomein.nl/webhosting.
De 10 euro waar ik het over heb, moest ik in eerste instantie eenmalig betalen voor het afschermen van mijn WHOIS-gegevens. Dat zijn mijn NAW-gegevens die, als je ze niet afschermt, vrij op internet te vinden zijn. Omdat ik erg gesteld ben op mijn privacy, heb ik deze gegevens laten blokkeren.
Mijn probleem is het feit dat mij verteld is dat het om eenmalige adminstratiekosten ging, terwijl na de daad blijkt dat ik ze ieder jaar moet gaan betalen. Als ik vervolgens om opheldering vraag, reageert Mijndomein.nl niet meer. -
Sep 23, 2010 om 20:35Ik krijg geen post meerIk heb de TNT uiteindelijk te pakken gekregen en die hebben mij laten weten dat de nazendservice op dat moment allang afgelopen was. Echter kreeg ik mijn post nog steeds niet, dus ik heb toen alle individuele bedrijven gebeld om te vragen hoe het zat. Ik krijg sindsdien al mijn post weer behalve die van ING.
Het lijkt nu dus alsof het probleem bij ING ligt. Ik heb hen een aantal maanden geleden gebeld en gevraagd hoe het zat. Met veel moeite kreeg ik toen weer een afschrift toegestuurd, maar daarna heb ik niets meer vernomen.
Ik ben ervan op de hoogte dat ING voor reguliere rekeningen geen afschriften meer stuurt om geld te besparen, maar dit gaat nog om een ouderwetse groeirekening waar ik op een andere manier niet bij kan. Lang leve ING. -
Jul 7, 2010 om 17:25Ik krijg geen post meer[quote=hanneke schreef op woensdag 7 jul 2010, 17:19]Dat laatste ben ik geheel met u eens, mijn excuses als dat niet zo overkwam!
Haha, geen zorgen. Het was niet boos bedoeld. -
Jul 7, 2010 om 16:41Ik krijg geen post meerVoor de duidelijkheid:
Er is inderdaad sprake van een nazend-service. Een ongelukkig toeval.
Echter is het ook zo dat de vorige bewoners, met toevallig dezelfde achternaam, een geestelijke beperking hebben en het ook goed mogelijk is dat zij onder bewind staan. Ik ben nog niet achter het laatste, maar zal wel proberen contact op te nemen met deze mensen.
Graag heb ik namelijk mijn post terug voor zover deze mensen mijn post nog in bezit hebben. Ik vind het namelijk van de zotte dat belangrijke post als bankafschriften niet worden teruggestuurd. Een beetje menselijke fatsoen mag wel. -
Jul 6, 2010 om 13:54Ik krijg geen post meerJa, precies. Maar hoe kom ik erachter wie de bewindvoerder is?
-
Jul 6, 2010 om 13:33Ik krijg geen post meerLieve mensen,
Ik heb net gebeld met TNT. En de vorige bewoners (met dezelfde achternaam) hebben inderdaad een nazendservice gehad die deze maand is afgelopen. Al mijn post is dus richting de oude bewoners gegaan. Inclusief mijn bankzaken, schandalig.
Het schijnt allemaal op postcode, huisnummer en achternaam te gaan waardoor TNT nooit gemerkt heeft dat de verkeerde post werd verstuurd. Volgens de klantenservice van TNT kan ik hier niets mee doen. Ik vind het echter erg onzorgvuldig al mijn privézaken incl. bankgegevens zijn sinds Februari naar vreemde mensen verstuurd en ik kan ze niet eens aansprakelijk stellen voor de gemaakte kosten zoals het constant moeten bellen naar 0900-nummers om mijn bankgegevens bij te houden!
Maar goed, vanaf deze maand moet mijn post weer binnenstromen. Ik zie het tegemoet en zo niet, dan hang ik weer aan de lijn! -
Jul 5, 2010 om 20:51Ik krijg geen post meerHaha, een beetje humor mag best.