Antwoorden gegeven door: michaenmarianne
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 24, 2020 om 19:41willen jullie aandacht besteden aan de onderstaande klacht over UPS?
Ook ik heb zeer slechte ervaring met ups. Ik heb een bestelling via internet geplaatst. Het bedrijf werkt met bezorgdienst ups. Ik kreeg een mail wanneer stond het pakketje zou worden afgeleverd. Een dag later kreeg ik tot mijn verbazing een mail dat het pakketje was afgeleverd en in ontvangst was genomen door Linda.
Ik ken geen Linda en het pakketje is niet bij mij afgeleverd. Uiteraard heb ik de bestelde artikelen wel vooraf betaald. Heb drie keer contact gehad met de klantenservice. Aardige mensen maar bottom line hebben ze helemaal niets ondernomen. Ook niet met mijn suggestie om de chauffeur nog een keer naar mijn adres te sturen zodat hij/zij kan zien dat hij/zij niet op het juiste adres is geweest. Het lijkt erop dat ik mijn pakket en aankoopbedrag dus kwijt ben. Kunnen jullie hier iets mee?
-
Dec 13, 2011 om 15:24gsm jammers[quote=traporgel schreef op dinsdag 13 dec 2011, 13:38][quote=michaenmarianne schreef op dinsdag 13 dec 2011, 11:01][quote=nuonmedew schreef op dinsdag 13 dec 2011, 10:47]Geachte michaenmarianne,
Wat vervelend dat er is ingebroken bij uw buren.
Helaas is elk gsm-signaal te blokkeren. Dit is mogelijk bij veel IT en communicatiesystemen. Daardoor wordt het signaal naar de meldkamer geblokkeerd. Het luid alarm ter plaatse wordt door het jammen echter niet verstoord. Als het luid alarm ook niet is afgegaan, dan is er wellicht meer aan de hand!
Wij zouden dit incident daarom graag verder onderzoeken. Als uw buren dit willen, dan hebben wij wel de gegevens van hen nodig. Zij kunnen dan contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar webcare@nuon.com. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met hen op.
Met vriendelijke groet,
Barry
Nuon Webcare
Hallo Barry,
Goed dat je even reageert; ik zal contact met de buren opnemen en hun reactie via dit forum laten weten. Ikzelf heb een paar jaar geleden ook een offerte van NUON gehad en ben hier toen niet op ingegaan, de buren wel.
Echter met de kennis en ervaring van nu zou het NUON sieren een waarschuwing uit te doen gaan naar al hun klanten om ze op de hoogte te stellen van de nieuwste mogelijkheid dat het alarm door derden gesaboteerd kan worden en dat een vaste lijn de oplossing voor dit probleem is.
Een kritische vraag: Zijn uw buren zo onbekwaam dat ze niet kunnen reageren op de melding van Nuon Care? Er staat potdorie een e-mail adres in het bericht waar ze op kunnen reageren.
U etaleert uw buren als volmaakte "hulpelozen" .
Misschien spreken en/of lezen ze wel slecht nederlands en ben ik nog van de oude stempel dat ik "hulpelozen" probeer te helpen. Ok? -
Dec 13, 2011 om 11:45gsm jammersHagaman,
Zoals je uit bovenstaande kunt lezen gaat deze discussie over door NUON geleverde en geïnstalleerde apparatuur, met een servicekontrakt. Je mag er als consument van uit gaan dat zij hun spulletjes niet betrekken bij door jou genoemde bedrijven. -
Dec 13, 2011 om 11:01gsm jammers[quote=nuonmedew schreef op dinsdag 13 dec 2011, 10:47]Geachte michaenmarianne,
Wat vervelend dat er is ingebroken bij uw buren.
Helaas is elk gsm-signaal te blokkeren. Dit is mogelijk bij veel IT en communicatiesystemen. Daardoor wordt het signaal naar de meldkamer geblokkeerd. Het luid alarm ter plaatse wordt door het jammen echter niet verstoord. Als het luid alarm ook niet is afgegaan, dan is er wellicht meer aan de hand!
Wij zouden dit incident daarom graag verder onderzoeken. Als uw buren dit willen, dan hebben wij wel de gegevens van hen nodig. Zij kunnen dan contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar webcare@nuon.com. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met hen op.
Met vriendelijke groet,
Barry
Nuon Webcare
Hallo Barry,
Goed dat je even reageert; ik zal contact met de buren opnemen en hun reactie via dit forum laten weten. Ikzelf heb een paar jaar geleden ook een offerte van NUON gehad en ben hier toen niet op ingegaan, de buren wel.
Echter met de kennis en ervaring van nu zou het NUON sieren een waarschuwing uit te doen gaan naar al hun klanten om ze op de hoogte te stellen van de nieuwste mogelijkheid dat het alarm door derden gesaboteerd kan worden en dat een vaste lijn de oplossing voor dit probleem is. -
Dec 12, 2011 om 15:34gsm jammers[quote=getty schreef op maandag 12 dec 2011, 14:41]LIjkt me me meer een taak van de verkoper van het alarmsysteem om voor dit soort zaken te waarschuwen.
Getty, dat is nou juist het probleem.....Er wordt door de verkopers van deze systemen niet voor gewaarschuwd; is niet in hun belang. -
Dec 12, 2011 om 13:02gsm jammers[quote=jpm schreef op maandag 12 dec 2011, 12:58]Ik zou graag een vraag hieraan toevoegen: Wat is precies zo'n jammer, hoe werkt dat?
Even googelen en je weet het. -
Dec 12, 2011 om 13:00gsm jammersDe bekende uitspraak : "Met de kennis van nu......" gaat hier op. Een aantal jaren geleden is ook bij Kassa een draadloos systeem aanbevolen. Echter de ontwikkelingen gaan razendsnel en het wordt dus tijd te waarschuwen voor dit soort systemen die nog steeds o.a. door NUON gepromoot worden.