Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: molmeismiyo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 8, 2019 om 11:05Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing Accountorhttps://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bol.com/klachten/vergissing-bol.com-en-annimalcare-geeft-accountor%21/details?complaintId=d1429bb5-e2d0-4bb2-b52a-6f936e7e1ab0
https://www.klacht.nl/bol-com/klacht/klacht-bol-com-niet-opgelost-vermelding-dat-drze-opgelost-is/
https://www.klacht.nl/bol-com/klacht/vergissing-verkoper-van-bol-com/ -
Mar 8, 2019 om 10:49Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorDe klacht is op klacht.nl en klachtenkompas gezet en geeft de volgende oplossing, waardoor de klacht ook het label opgelost ontvangt:
Ik kan me voorstellen dat dit geen prettige situatie voor je is. Echter wij kunnen zoals we eerder aangegeven hebben, helaas niets meer voor je betekenen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Charissa van bol.com.
Als oplossing van bol.com is dat zij niets voor mij kunnen betekenen. Tevens is de klacht op de FB pagina vermeld en bij trustpilot. Ik wacht de verdere actie van Accountor af.