Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mootjebikkel
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 5, 2013 om 10:00sunniva clinicsOok ik heb via Groupon een bon gekocht voor de Fish-spa incl High Tea bij Sunniva Clinics Arnhem, nu Belleza.
Na het maken van de afspraak kreeg ik keurig een mail ter bevestiging. Enkele dagen voor de geplande datum kreeg ik een mail dat de tank een barst had en er een aantal vissen overleden waren. Er zou z.s.m. contact worden opgenomen omtrent het maken van een nieuwe afspraak. Na een week, en het zien van de klachten op het internet, heb ik zelf een mail gestuurd om alsnog een afspraak te plannen of mijn geld terug te krijgen. Tot op heden niets terug vernomen. Vandaag een mail gestuurd, dat ik per omgaande het geld terug wil ontvangen, anders kom ik het zelf halen op de Velperweg in Arnhem. Ben zelf woonachtig in Arnhem. Afwachten dus, maar gaan doe ik zeker. En opnieuw worden er nu arrangementen aangeboden van Belleza op vakantieveilingen.
Groupon heb ik al ingelicht over deze situatie, maar daar nog weinig actie.