Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mrvulcan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 26, 2017 om 10:14WISHWat een mengelmoes aan beoordelingen over Wish! Ik zie zelfs teksten die lijken op automatische vertalingen uit een andere taal!
Maar goed...ik zal mijn ervaring er even aan toevoegen. Dit is het bericht zoals ik het ook op Facebook heb gezet:
Wish...Wish...Wish... Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?
Op 7 mei heb ik een Power Bank bij Wish besteld.
Toen het bij ons aankwam, ik schat zo'n 2 weken later, heb ik het geprobeerd. De naam en het ontwerp deden mij geloven dat dit apparaat zonnecellen had waarmee het op te laden zou moeten zijn, maar zelfs na het ding een uur in de felle zonneschijn te hebben gelaten, zag ik nog geen extra lading. In de tekst op de achterkant zitten ook fouten, alsof het een slechte vertaling is.
Toen ik contact zocht met Wish om dit ding te retourneren, kreeg ik uiteindelijk een e-mail met de volgende tekst:
"Helaas bestaat er op dit moment geen mogelijkheid om je bestelling retour te zenden omdat er geen retourneringscentrum is."
Tel hierbij op dat ik ook het verdacht heb gelezen dat sommige van de beoordelingen voor dit apparaat nep zijn, en ik kan niet anders dan me afvragen waar Wish mee bezig is.