Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nabilann
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 17, 2012 om 15:30Youfone stuurt torenhoge rekeningen, en betalingsherinnerringen, maar reageert niet op vragenIk heb mijn klacht onder andere ook schriftelijk aangetekend en ik gebruik de simkaart van YouFone al maanden niet en telkens kloppen de facturen niet. De simkaart zit nog zelfs in een mobiel waar je niet eens op internet kan, hoe kan ik dan internetkosten hebben? Het ligt ook niet aan de instellingen zoals YouFone wilt beweren en YouFone komt over als een goedkope provider maar ondertussen belazeren ze iedereen.
-
May 15, 2012 om 23:08Youfone stuurt torenhoge rekeningen, en betalingsherinnerringen, maar reageert niet op vragen[quote=marcvhulst schreef op dinsdag 15 mei 2012, 20:48]Beste Nabila,
Youfone is niet voor niets een goedkope telefonie provider maar betekend dat dat zij dan mails, brieven of zelfs aangetekende post niet hoeven te beantwoorden; antwoord hierop is nee.
Echter is er een klein probleem; de afdeling klantenservice (uhm) en de de afdeling betalingen zijn twee compleet verschillende bedrijven dus als jij klaagt over te hoge facturen en je krijgt wanneer je niet betaald "dreig"brieven dat je hogere incassokosten moet betalen als niet betaald dan moet je een keer contact opnemen met Direct Pay Service die kunnen je misschien wel helpen.
Succes!
Ook de Direct Pay Service heb ik gemaild, eerst kreeg ik nog netjes een reactie dat ik een aantal gegevens door moest sturen, daarna niets meer gehoord. Ik heb al een flink aantal mails gestuurd en een aangetekende brief gestuurd naar de klantenservice, ook al is dat misschien niet het juiste adres, toch verwacht ik een normaal antwoord.
Maar wat moet ik nu doen? Ik krijg facturen die niet correct zijn en brieven dat ik deze week nog moet betalen, iets wat ik uiteraard niet ga doen want ik kan niet eens internetten op de mobiele telefoon. En als hun niet reageren houdt het een keer op natuurlijk.
Kan ik de abonnementen opzeggen door gewoon het maandbedrag van alle maanden dat het abonnement nog rest over te maken?