Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nala1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 16, 2018 om 17:15VvE bijdrage met terugwerkende kracht verhoogtBij koop neemt u de lusten en lasten over. Bij een overschot had u het teveelbetaalde door de vorige eigenaar ook teruggekregen.
Nu is er besloten met terugwerkende kracht de VvE bijdrage te verhogen, de vergadering had ook kunnen beslissen eenmalig bij te storten, dan had u het ook moeten betalen.
De VvE vergadering is er voor om uw stem te laten horen, dus belangrijk om te gaan.
u heeft na ontvangst van de notulen een maand te tijd om naar de rechter te stappen als u het met besluiten niet eens bent, succes! -
Feb 24, 2018 om 08:22Standleiding verstopt door 'normale aangroei van vet'.Wat zegt het bestuur of de beheerder van de VvE hierover?
Kijk in de begroting van de VvE of u betaalt voor een ontstoppingscontract. Zo ja dan had de eigenaar van de woning een melding moeten doen bij het bestuur. Dan had de gecontracteerde partij de melding moeten oppakken.
Standleidingen vallen onder de VvE, mocht aangetoond worden dat de verstopping is veroorzaakt door onjuist gebruik, dan zijn de kosten voor de eigenaar. In dat geval zal de VvE die kosten doorbelasten. -
Sep 1, 2016 om 05:46Afspraak maken met ZiggoToevallig een paar weken terug overgegaan op digitale televisie e.d. omdat wij een nieuwe televisie gekocht hadden. Een belletje met de helpdesk leerde ons dat er gratis een monteur kon komen die alles voor ons regelde, zelfs 's avonds na kantoortijd tussen 17.00 en 22.00.
Twee dagen later kwam de monteur, nam alle tijd en alles werkt perfect. Wat een service! Daar gingen wij niet zelf een hele zaterdag voor klooien.
Ik snap het probleem van TS dan ook niet, is er een keer echt iets gratis........of service ;-) -
May 28, 2016 om 16:15Wie is er eindverantwoordelijk voor de energiekosten?Woont u in een appartementencomplex? Dan kan het zijn dat de gemeenschappelijke elektrameter/gasmeter dezelfde postcode en huisnummer heeft als dat van u ( zelfde leveradres). Vaak heeft deze een toevoeging nst, ond, bij.
Het kan zijn dat bij het overgaan van het gemeenschappelijke elektra naar een andere leverancier uw huisaansluiting is overgezet, wat slordig is i.v.m. Een andere EAN-code, maar helaas het gebeurt.
Heeft u al die tijd helemaal niets betaald? En u heeft ook geen navraag gedaan bij de Nuon waarom u geen termijnen meer betaalde en waarom U geen afrekeningen ontvangt?
De doorberekening is terecht u heeft toch al die tijd gewoon gebruik gemaakt van het gas en elektra. U kunt contact opnemen met de WBV en een regeling treffen, wat mijn inziens niet zo'n probleem zou zijn, er heeft immers een onterechte switch plaats gevonden. -
Aug 14, 2015 om 13:50Colportage ZiggoUiteraard heb ik mijn schoonmoeder duidelijk gemaakt om nooit meer vreemde mensen in huis te laten.
Opzeggen gaat lastig als Ziggo zegt nog niks binnen te hebben en inderdaad van de klantenservice werd ze niet veel wijzer.
En al zouden ze een bedrijfinhuren voor de colportage, ze verstrekken wel pasjes en geven adresgegevens door met het verzoek daar langs te gaan, dan kunnen ze dat toch gewoon in hun systeem zien.
Ik vraag me dus af of deze vriendelijke meneer wel van Ziggo was of uit naam van Ziggo kwam. -
Aug 14, 2015 om 10:23Colportage ZiggoMijn schoonmoeder heeft met Ziggo gebeld. Zij gaven aan dat er wel colporteurs op pad zijn geweest, maar konden niet vertellen of ook haar adres is aangedaan. Ook kon zij niks opzeggen want er was nog niks binnen gekomen. Maandag kon ze nog een keer bellen. Vreemd, ze kunnen toch wel zien naar wie ze hun personeel sturen?
Meneer had een tabblad mee, dus geen formulier. Direct via internet hebben zowel Ziggo als wie niets ontvangen.
@carrie, wij wonen in Gelderland. -
Aug 14, 2015 om 00:43Colportage ZiggoDat staat dan toch al in een " hokje"? Computersystemen kunnen dat al ingevuld hebben, je bent immers al klant....
Op de vraag of ze niet niet eerst opgestuurd kon krijgen om het door te lezen.....het antwoord is je bekend, eenmalige aanbieding..nu tekenen etc.
En ja ik weet hoe de "euro" incasso werkt en dat je opnieuw moet tekenen bij een nieuw contract.
Mijn vraag was meer of Ziggo inderdaad colportuers naar mensen sturen die al klant zijn. Ik vind het zelf vreemd namelijk. -
Aug 14, 2015 om 00:04Colportage ZiggoZij is al klant, waarom opnieuw haar rekeningnummer vragen? Misschien zie ik spoken, maar ik heb zeker als jaren lezeres van dit forum wel gekeerd dat er aan de deur niet gekocht wordt.
-
Aug 14, 2015 om 00:01Colportage ZiggoMaar morgen weten we meer en ik zal zeker terugmelden of ik er naast heb gezeten.....
-
Aug 13, 2015 om 23:59Colportage Ziggo@ zoekster, ik ben er niet de hele tijd bij geweest, maar haar bankpapieren lagen op tafel incl. saldo, rekeningnummer gegeven en wie weet hier id.