Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pgakem
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 12, 2019 om 17:36Dwaling aan de telefoon - Energiecontract ineens zakelijk zonder toestemmingBedankt allemaal voor jullie antwoorden.
Ik kon niemand benaderen, zowel Essent als Eneco hebben een klantenservice op werkdagen. Ook het bedrijf zelf telefonisch niet die mij gebeld hebben.
Dan krijg je toch buikpijn.
Ik heb het bedrijf een e-mail gestuurd met beschreven zoals het is gegaan en vermeld dat er helemaal niets over zakelijk gesproken is totdat ik het smsje bevestigde. Pas na het smsje begon het over zakelijk contract, waar ik uiteindelijk zelf de boot heb afgehouden en de verbinding heb verbroken.
Ik heb gevraagd naar een opname van het gesprek, zoals het advies hierboven en op andere sites ook was.
Zojuist heb ik het volgende bericht ontvangen:
U heeft onlangs een energiecontract afgesloten via onze Energievergelijker.
Helaas heeft u te kennen gegeven hier geen gebruik van te willen maken en deze overeenkomst te willen ontbinden.
BIJ DEZE BEVESTIGEN WIJ DE ANNULERING VAN UW OVEREENKOMST.
U hoeft verder geen actie meer te ondernemen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Customer Care