Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rodanos
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 27, 2014 om 14:44Garantie[quote=carola.83 schreef op zaterdag 27 dec 2014, 13:20].......Tot op heden is de TV op onverklaarbare wijze uitgevallen.......
Al je instellingen gecheckt? De t.v. kan zo ingesteld staan dat hij na bepaalde tijd automatisch uitschakelt. Zelfde vraag telt voor je ondertiteling. -
Dec 27, 2014 om 14:44Garantie[quote=carola.83 schreef op zaterdag 27 dec 2014, 13:20].......Tot op heden is de TV op onverklaarbare wijze uitgevallen.......
Al je instellingen gecheckt? De t.v. kan zo ingesteld staan dat hij na bepaalde tijd automatisch uitschakelt. Zelfde vraag telt voor je ondertiteling.
De instellingen zijn goed,het euvel onregelmatig voor,ik zie wel wat de winkel zegt als ik
naar de winkel ga... -
Dec 27, 2014 om 14:40Garantie[quote=ron530 schreef op zaterdag 27 dec 2014, 14:02]U heeft de tv in een winkel van BCC gekocht, als BCC u dan verzoekt om met de defecte tv naar de winkel te gaan heeft u dat ook te doen. Op basis van het defect wordt door het "deskundige" personeel bepaald wat er moet gebeuren ter reparatie innemen of vervangen. Nu terug naar het defect, een nieuwe tv wordt geleverd met standaard fabriekssoftware, de meest relevante updates kunt u op de site van de fabrikant vinden en middels internet of usb updaten. Kijk in de handleiding hoe u de nieuwste software op uw tv kunt installeren.
zie mijn antwoord... -
Dec 27, 2014 om 14:38Garantie[quote=ron530 schreef op zaterdag 27 dec 2014, 14:02]U heeft de tv in een winkel van BCC gekocht, als BCC u dan verzoekt om met de defecte tv naar de winkel te gaan heeft u dat ook te doen. Op basis van het defect wordt door het "deskundige" personeel bepaald wat er moet gebeuren ter reparatie innemen of vervangen. Nu terug naar het defect, een nieuwe tv wordt geleverd met standaard fabriekssoftware, de meest relevante updates kunt u op de site van de fabrikant vinden en middels internet of usb updaten. Kijk in de handleiding hoe u de nieuwste software op uw tv kunt installeren.
-
Dec 27, 2014 om 14:37Garantie[quote=edrick3 schreef op zaterdag 27 dec 2014, 12:41]Hallo rodanos,
Lees even hier wat Consuwijzer er over schrijft.
Vind wel dat ze minstens een leentoestel moeten geven als ze tot reparatie willen overgaan. -
Dec 27, 2014 om 14:36GarantieEen ieder bedankt voor de antwoorden.
ga op korte termijn met de TV naar de
BCC winkel en zie wel wat er gaat gebeuren
met de TV.
Vriendelijke groet,
Willem. -
Dec 27, 2014 om 13:12GarantieJa Edrick3,
Ik heb gelezen wat de Consuwijzer er over schrijft.
Maar is het zo mocht een Tv binnen de twee weken na aankoop niet goed zijn er wel een nieuwe TV wordt omgeruild en na een maand niet.
Is dat een vaste regel van die twee weken en 1 maand niet of heeft dat dan te
maken met de coulance van de winkel.
Willem. -
Oct 22, 2014 om 01:27e-mailDank je aurora1,
Ik ga dat morgen even proberen,maar het begint met,
Selecteer hieronder een e-mailprogramma voor uitleg over de juiste instellingen.
Ik bel naar Upc om te helpen met het instellen van de Webmail.
Groet...
willem -
Oct 22, 2014 om 00:14e-mailHallo experts,
Ik heb inderdaad ook Windows Live mail,maar niet onder de e-mail naam als die ik gebruik bij de Webmail van Upc.
Ik heb een mail met een ppc bestand verstuurt naar de Live Mail die ik,overigens weinig gebruik,dat is nog een hotmail adres,die mail kon ik terug sturen naar mijn Webmail van Upc Toen de mail binnen was op de Live Mail en ik klik naar doorsturen toen kon ik inderdaad het gedeelte waar staat doorgestuurd bericht wel verwijderen.
Ik heb na het verwijderen van het doorgestuurde bericht de mail weer terug verstuurt naar de Web Mail van Upc en tot mijn verbazing kwam de mail daar binnen zonder doorgestuurd bericht onder de mail.
Ik begrijp niet dat ik het doorgestuurde bericht na doorsturen wel te zien kreeg onder de mail via de Live Mail en bij de Web mail zie ik het doorgestuurde bericht niet om te verwijderen,dus denk ik dat ergens in de instellingen van de Webmail iets weggehaald of ingevuld moet zijn zodat ik ook bij de Web mail na het doorsturen het gedeelte met doorgestuurd bericht dan kan verwijderen
Dus resume,bij de Live Mail zie ik,als ik het bericht doorstuur wel het gedeelte doorgestuurd bericht als ik op doorsturen heb geklikt wel,maar bij de Webmail van Upc niet het gedeelte doorgestuurd bericht ziet staan als ik op doorsturen stond,zodat ik het ook niet kan verwijderen.Waarom dat zo is ?????.
Maar goed het is toch een gedeeltelijke oplossing omdat al mijn e-mail verkeer loopt via de Web Mail.,dus dat wordt dan nog even puzzelen om de naam die ik gebruik bij de Web Mail ook te krijgen bij de Live Mail.
Ik heb al verschillende keren geprobeerd om de Email naam die ik gebruik bij de Web Mail ook toe te kunnen voegen bij de Live Mail,is me tot op heden niet gelukt vandaar ik nog steeds de web Mail gebruik van Upc.
Dus nog maar eens proberen om het e-mail adres van Web Mail naar de Live Mail te krijgen.
willem. -
Oct 21, 2014 om 22:18e-mailNog bedankt voor de reactie,mocht ik hierover de oplossing vinden laat ik het hier nog weten,groet!