Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: s.vanhal
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 23, 2017 om 17:35Creditfactuur van AirberlinIk wil de vraag graag sluiten. Het geld van de creditfactuur heb ik inmiddels terug middels een storno. De claim gaat via een claim bedrijf. Dank jullie wel voor de tips/antwoorden!
-
Aug 23, 2017 om 14:49Creditfactuur van AirberlinAh dank @tenormin dat bericht had ik eerder ook gelezen maar is naderhand aangepast. Toch wel balen dat je zo € 1000,- misloopt...
@tijger1 de creditfactuur was voor 2 XL seats (lees stoelen met extra beenruimte) die via een aparte dienst bij Air Berlin gekocht zijn. Als je een dienst niet hebt kunnen afnemen vanwege omstandigheden is het toch wel redelijk om dat te reclameren. Via de omgeboekte vlucht hadden wij normale economy class stoelen zonder extra beenruimte.