Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sanna_sanoma
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 25, 2012 om 14:44Sanoma helpdesk - erg lange wachttijden[quote=amber1965 schreef op zaterdag 21 jan 2012, 17:13]Sanoma is een bedrijf die het niet zo nauw neemt met het telefonisch opzeggen van een abonnement door een klant. Ze staan je telefonisch wel te woord om een opzegging van het abonnement in ontvangst te nemen. Maar een schriftelijke bevestiging van de opzegging opsturen zien ze niet als hun plicht. Ik heb zelf een nare ervaring met deze uitgever meegemaakt. Ik had zelf twee pogingen gewaagd om mijn abonnement voor het seizoen 2011 ruim drie maanden voor het opzeggingstermijn telefonisch af te zeggen. In deze periode verzuimde Sanoma mij een schriftelijk bewijs van opzegging toe te sturen. Ik heb toen een maand voor het verstrijken van de opzegtermijn een aangetekende brief van opzegging naar Sanoma toegestuurd. Na het verstrijken van de opzegtermijn had ik nog steeds geen bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Dus ik dacht : er kan me niks gebeuren want ik heb een kopie van de aangetekende brief + het verzendbewijs. En wat gebeurt er, raak ik deze beide bewijsstukken door onbekende oorzaak kwijt. Dus hing ik weer voor een paar maanden aan dat abonnement vast. Nu de jaargang van 2012 van start ging heb ik in begin oktober 2011 nogmaals aangetekend opgezegd en weer ruim binnen de wettelijke opzegtermijn en tot op heden nog geen schriftelijke bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Mocht ik afgelopen donderdag 19 januari versteld staan van een brief van Sanoma ; of ik zo vriendelijk wou zijn om over het seizoen 2012 even 48 euro's over te maken aan Sanoma. Deze zelfde donderdag nog met Sanoma gebeld waarom ik deze brief had ontvangen en gevraagd waar mijn schriftelijke bewijs van opzegging bleef ? Er is mij toen telefonisch toegezegd dat ik binnen enkele dagen deze bevestiging kon thuis verwachten, was mij dit immers in het verleden ook niet beloofd ?
Conclussie: Dit bedrijf onthoud klanten structueel van schriftelijke informatie , waar ze recht op hebben.
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over een opzegging. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige naam-en adresgegevens via e-mail aan mij door te geven, zodat ik dit kan laten uitzoeken. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Mijn e-mailadres is sanna@sanomamedia.nl -
Sep 21, 2011 om 14:52Opzegging Donald Duck abo bij SanomaInmiddels hebben wij uw klacht telefonisch besproken en opgelost. Per e-mail hebben wij dit naar u bevestigd.
Met vriendelijke groet,
Sanna
Sanoma Media -
Aug 24, 2011 om 11:45Vordering SanomaInmiddels hebben wij contact met u gehad en zijn we tot een gezamenlijke oplossing gekomen.
Met vriendelijke groet,
Sanna,
Sanoma Media -
Aug 23, 2011 om 12:10Vordering SanomaGraag ontvangen wij uw klacht en adresgegevens op het voglende e-mailadres, sanna@sanomamedia.nl. Wij zullen voor u nakijken wat er aan de hand is.
Indien u een bezorgklacht indient dan ontvangt u binnen 5 werkdagen het boekje alsnog nagestuurd. Een bezorgklacht kan schriftelijk, telefonisch, per e-mail of via onze website doorgegeven worden.
Met vriendelijke groet,
Sanna,
Sanoma Media -
May 2, 2011 om 11:37Sanoma helpdesk - erg lange wachttijdenHet spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de bereikbaarheid van onze klantenservice. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige naam-en adresgegevens via e-mail aan mij door te geven, zodat ik kan laten uitzoeken wat de oorzaak geweest kan zijn voor het lange wachten. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Mijn e-mailadres is sanna@sanomamedia.nl
Met vriendelijke groet,
Sanna
SanomaMedia -
Jan 24, 2011 om 15:14Sanoma UitgeversHet spijt mij te horen dat u een klacht heeft over uw abonnement Yes en de bereikbaarheid van onze Klantenservice. Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht via e-mail te versturen naar mijn e-mailadres sanna@sanoma-uitgevers.nl.
Uw klacht zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.
Met vriendelijk groet,
Sanna
Sanoma Uitgevers B.V. -
Oct 21, 2010 om 10:05Zester/Sanoma geld terugHet spijt mij te horen dat u een klacht heeft over uw bestelling bij Zester. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige naam-, adresgegevens en een korte omschrijving van uw klacht aan mij te verstrekken? Uw klacht wordt dan zo snel mogelijk in behandeling genomen. Mijn e-mailadres is sanna@sanoma-uitgevers.nl.
Met vriendelijke groet,
Sanna
Sanoma Uitgevers B.V.