Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: schaak
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 13, 2013 om 17:47Vodafone, algemene voorwaarden???ow oke, in ieder geval ik zie verder
-
Nov 13, 2013 om 17:38Vodafone, algemene voorwaarden???OT?
-
Nov 13, 2013 om 16:19Vodafone, algemene voorwaarden???Ik was in contact met een jurist van de consumentenbond en die had mij verteld, op basis van de informatie die ik aan hem had verstrekt, dat ik in me gelijk sta.
Hij adviseerde mij naar de geschillencommissie te gaan. -
Nov 12, 2013 om 17:27Vodafone, algemene voorwaarden???het blijkt wel een probleem met Vodafone te zijn. Zij hadden deze regeling duidelijk moeten vermelden
-
Nov 7, 2013 om 16:07Vodafone, algemene voorwaarden???Vodafone heeft mij zo juist vermeld dat de verantwoordelijkheid om de klant duidelijk te maken over "deze regeling" ligt bij de aanbieder.
In mijn geval: www.gsmeasy.nl
ik zie wel verder... -
Nov 7, 2013 om 00:40Vodafone, algemene voorwaarden???het is niet per see mijn mening. De reden dat ik vindt dat dit niet kan is omdat het niet staat vermeld in de algemene voorwaarden. Maar goed ik zie dat niemand hier oor naar heeft desondanks dit een veel voorkomend probleem is....
-
Nov 6, 2013 om 16:37Vodafone, algemene voorwaarden???[quote=aurora1 schreef op woensdag 6 nov 2013, 16:32]Nou, nou @schaak, wat een toon steeds met je 17 jaartjes. Je hebt geen gelijk en dat is je hier vaker uitgelegd. Succes verder met Vodafone.
Ik benadrukte het "eerste abonnement" niet mijn leeftijd.
En ja ik vond dat me leeftijd toegevoegde waarde had. -
Nov 6, 2013 om 16:21Vodafone, algemene voorwaarden???[quote=edrick3 schreef op woensdag 6 nov 2013, 16:09][quote=schaak schreef op woensdag 6 nov 2013, 16:06]
Ik zocht hulp op het kassa forum. Niet iemand die op "Vodafone's-logisch nadenken-lopende band" springt
Nee, je wilt je gelijk halen wat je niet hebt.
Doordrammen heeft weinig zin!
Dat is klink klare nonsense -
Nov 6, 2013 om 16:06Vodafone, algemene voorwaarden???[quote=edrick3 schreef op woensdag 6 nov 2013, 15:57]Dus ik ben van slot tot mening dat die 51,81 euro extra. Oneerlijk wordt geïncasseerd
Dat is dan jouw mening, maar dat heeft niets van doen met gezond verstand.
Ik zocht hulp op het kassa forum. Niet iemand die op "Vodafone's-logisch nadenken-lopende band" springt -
Nov 6, 2013 om 16:04Vodafone, algemene voorwaarden???[quote=tijger1 schreef op dinsdag 5 nov 2013, 20:08]Maar het maakt toch niets uit? U hebt in die eerste 14 dagen al ruim 800 Mb gebruikt, dus ook al zou de termijn lopen van half in de maand tot half in de maand, dan zou u veel meer dan 1000 Mb gebruikt hebben en bij hebben moeten betalen.
Of denkt u dat u de volgen 14 dagen aan 150 Mb genoeg gehad zou hebben?
Halloooooooo
1000-843= 157.
Ik zou 157mb overhouden.....