Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sunnygirl117
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 10, 2014 om 15:55hoe kom ik hier van af ??dit kreeg ik op mijn mail terug heel leuk dat ze het over een brief hebben die ik nooit heb ontvangen. heb ze ook gelijk geblokkeerd op mijn bank
De Europese Loterij Club heeft u benaderd. U heeft toen aangegeven te willen meespelen tot wederopzegging. U heeft een welkomstbrief ontvangen en daarna bent u de speelmaand ingegaan. Hierover is er ook een geluidsopname van gemaakt.
Uw lidmaatschap wordt per 30-04-2014 beëindigd. Hiervan krijgt u ook per post nog een bevestiging.
Bedankt voor uw deelname en hopelijk mogen we u in de toekomst weer als lid begroeten.
Vriendelijke groet,
Sylvia
ELC
0900-400 20 70 (op werkdagen van 11 tot 14 uur bereikbaar) ELC is een productnaam van KMS Kooperations- und Marketing Service AG gevestigd op de Zürcherstr.202, CH-9014 St.Gallen Zwitserland. CHE-103.227.138 service@eu-jack.com , www.eu-jack.com -
Feb 26, 2014 om 21:56hoe kom ik hier van af ??Ok dank voor je antwoord mail geschreven van het weekend. Ff brief posten
deed je dit aangetekend? En kreeg je het geld idd netjes terug gestort ik las dat het bij lotterijen niet kon ofzo? -
Feb 26, 2014 om 17:25hoe kom ik hier van af ??Hoe is het afgelopen wat kan ik doen zit ook in deze situatie
-
Feb 26, 2014 om 17:24hoe kom ik hier van af ??Hoe is het afgelopen wil ik graag weten ben nu druk met mailen en brief schrijven in ned heb ik al. Nu nog in het duits
-
Feb 26, 2014 om 16:24hoe kom ik hier van af ??[quote=neznajoe schreef op maandag 10 feb 2014, 14:20]ik werd gebeld op 2-1-14 over deelname aan een zgn. 'gratis trekking', omdat ik het niet vertrouwde reeds op 8-1-14 alles opgezegd en ingetrokken: per mail op: service@eu-jack.com en per briefpost (in het duits) op adres: ELC (European Lottery Club), per Adresse: KMS Kooperations- und Marketing Service AG, Zürcher Str. 202, 9014 St. Gallen, Schweiz. Op zowel mail als brief kreeg ik een schriftelijke bevestiging van mijn opzegging (in het Nederlands). Toch werd op 28-1-14 maar liefst een bedrag van 25,50 euro (3 x 8,50 !) automatisch geincasseerd. Dit bedrag direct terug laten boeken. En het incassobedrijf: Global Collect B.V. direct laten blokkeren: dit is hun rekeningnummer: NL56 INGB 0000 2726 49. Op de website van de Opta las ik dat per 1-2-14 telefonisch machtigen (tot aut. afschrijven) niet meer kan. Kan alleen nog maar schriftelijk (met handtekening).
Succes.
Hoe is het nu afgelopen hoe snel antwoorden ze ? heb mail gestuurd naar ze brief gaat nog op de bus/ Ik voel mij ontzettend stom en wil weten hoe ik kan opzeggen. Ik las ook ergens dat je geld niet terug kan halen tenzij het telefonische machting ofzo iets is dan heb je 5 dagen bedenk tijd ik wil er dus weer vanaf wie kan mij helpen ? hebben ze een tel nummer of en zal ik mijn brief in het duits of ned doen help ? ik ben er ook ingestoken en ik kan het echt niet betalen hebben jullie je geld terug gekregen? sunnygirl117 -
Feb 26, 2014 om 16:22hoe kom ik hier van af ??[quote=neznajoe schreef op maandag 10 feb 2014, 14:20]ik werd gebeld op 2-1-14 over deelname aan een zgn. 'gratis trekking', omdat ik het niet vertrouwde reeds op 8-1-14 alles opgezegd en ingetrokken: per mail op: service@eu-jack.com en per briefpost (in het duits) op adres: ELC (European Lottery Club), per Adresse: KMS Kooperations- und Marketing Service AG, Zürcher Str. 202, 9014 St. Gallen, Schweiz. Op zowel mail als brief kreeg ik een schriftelijke bevestiging van mijn opzegging (in het Nederlands). Toch werd op 28-1-14 maar liefst een bedrag van 25,50 euro (3 x 8,50 !) automatisch geincasseerd. Dit bedrag direct terug laten boeken. En het incassobedrijf: Global Collect B.V. direct laten blokkeren: dit is hun rekeningnummer: NL56 INGB 0000 2726 49. Op de website van de Opta las ik dat per 1-2-14 telefonisch machtigen (tot aut. afschrijven) niet meer kan. Kan alleen nog maar schriftelijk (met handtekening).
Succes.