Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tcn.thomas
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 13, 2011 om 13:16Na aanpassing netwerk Router Waardeloos?Beste Wendy,
ik heb exact hetzelfde probleem. Sinds enkele weken traag internet draadloos en modem die ik meerdere keren per dag moet resetten.
Via ziggo forum gemeld. Antwoord (je raad het al). Geen problemen te ontdekken bij modem. Of ik maar even de router 2 dagen er tussen uit kan halen. Dit is voor mij geen optie. Dat betekent dus geen internet voor het grootste deel van het gezin.
Ik heb overigens een netgear wnr3500 (via ziggo) router in aug 2010 aangeschaft.
Nu dacht ik dat het probleem wellicht opgelost zou kunnen worden door de nieuwe modems van ziggo (modem en wireless in 1 apparaat) echter die krijgen we volgens mij niet bij de omruilactie omdat het ubee modem al docsis 3 is.
Ik hoop dat er nog meer reacties gaan volgen.
Groeten,
Theo