Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: the outlaws
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 14, 2021 om 14:44Globalxs schiet tekort met tvdank voor de antwoorden
zeer duidelijke uitleg
ik zit t jaar wel uit en ga na mn abonement maar verder kijken -
Sep 28, 2018 om 18:57Marktplaats.nl geeft de advertentienummer niet afook ik heb n fraude geval meegemaakt maar marktplaats nog de politie reageerd daarop
een poosje terug was de zelfde oplichter weer bezig, direct gemeld maar geen enkele reactie en de malifide verkoper staat nog steeds als hoedanig geregistreerd
ik denk dat marktplaats hier beter van word andsers haalden ze dit soort lieden wel weg dunkt me -
May 31, 2017 om 15:18Niet nakomen afspraken coolbluepostnl is regelmatig poststukken kwijt en verschuilen zich dan achter smoezen
dus wens U veel succes maar verwacht via postnl niks
misschien is coolblue nog wel coulant -
May 27, 2017 om 13:30Post.nl belazerd de boelik had n pakket verstuurd en postnl is t kwijtgeraakt ik probeer via klachtnl nou al een tijd mn verzendkosten terug te krijgen maar ze zeggen had je t maar moeten verzekeren
de arogantie die je tegemoet krijgt als je hun klachtenlijn belt is onbeschrijfelijk
ik verstuur mn pakketen wel via iemand anders -
Feb 15, 2016 om 10:51Ondeugdelijk horloge1953 bekijk net de bevestigingsmail t was een horloge van 73 euro incl verzendkosten
-
Feb 15, 2016 om 10:42Ondeugdelijk horlogevoor 1953
t horloge koste 50 euro maar dat is niet zo van belang denk ik voor de een is dit veel en voor de ander weinig
t merk is een Claude Pascal -
Feb 15, 2016 om 10:39Ondeugdelijk horlogeja klopt t is zakhorloges.nl heb zonet bij het klacht.nl mn klacht neergelegd
ik dank jullie allen voor het helpen
vriendelijke groeten
Rieks -
May 4, 2012 om 19:47koffie bij de c1000[quote=zinook schreef op vrijdag 4 mei 2012, 18:41]Even een misverstand uit de weg ruimen: C1000 is niet overgenomen door Plus maar door Jumbo.
On topic: het kan inderdaad zo zijn dat er leveringsproblemen met de koffie zijn. Iedere winkel krijgt dagelijks een vrachtwagen met goederen voor de deur van de groothandel (DC C1000) Mocht je als winkel de pech hebben als laatste beleverd te worden en dus ook als laatste winkel 'order gepickt' worden door het DC, dan kan het zijn dat er verschillende goederen niet meer voorradig zijn in het DC voor deze winkel. Helaas heeft deze winkel dan iedere keer pech omdat hij als een van de laatste gepickt en beleverd wordt.
Of ze een tegoedbon meegeven weet ik niet. Aangezien C1000 winkels allemaal franchisers zijn, mogen ze zelf bepalen of ze dit doen of niet.
ok ja klinkt logisch maar leuk is anders dan
thanx
iedereen erg bedankt voor de reacties ik weet eerst genoeg ga proberen of er wat te regelen valt en anders maar hopen dat ze overgaan naar de jumbo;-) -
May 4, 2012 om 16:46koffie bij de c1000[quote=edrick3 schreef op vrijdag 4 mei 2012, 13:11]Hallo the outlaws,
Ook hier géén probleem mee.
Winkel wordt vaker dan 1x per week bevoorraad.
Even informeren wanneer dat is en of ze nog koffie binnen krijgen.
Maar .... inderdaad: er staat op = op in de folder.
ga alle dagen vragen en dan zeggen ze dat de toelevering een probleem is dit geld voor meer producten bij hun
@tenormin,
.....Normaal krijg je inderdaad een bon.....
Nee, dat is NIET normaal.
Wel is het zo dat sommige winkels (bv. COOP) dit als service doen.
Met vr.gr.[quote=susannef schreef op vrijdag 4 mei 2012, 12:58]Voor de aanbiedingen tijdens de euroweken van C1000 geldt op = op, staat in de folder vermeld.
Pak bij 'mijn' C1000 (Vlissingen) ook vaak mis als ik aanbiedingen in wil slaan, is dus helaas ook bij andere filialen een probleem. -
May 4, 2012 om 16:43koffie bij de c1000[quote=susannef schreef op vrijdag 4 mei 2012, 12:58]Voor de aanbiedingen tijdens de euroweken van C1000 geldt op = op, staat in de folder vermeld.
Pak bij 'mijn' C1000 (Vlissingen) ook vaak mis als ik aanbiedingen in wil slaan, is dus helaas ook bij andere filialen een probleem.
het is niet zo dat het op is het komt gewoon niet dus dan denk ik dat ze daar niet op kunnen beroepen....toch???