Antwoorden gegeven door: thom schraa
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 9, 2015 om 17:44Laptop nog steeds defect na reparatie
Ik ben vandaag gebeld door Alternate en mag mijn laptop retour sturen. Ook moet ik de gratis producten, een tas, headset, muismat en muis meesturen in nieuwstaat. Ik heb aangegeven dat het het niet meer in nieuwstaat kan zijn. Ook konden ze mij niet beloven dat ik mij volle €1299 terug krijg. Ik moet de laptop eerst opsturen voordat ik te horen krijg hoeveel ik terug krijg en of dat op mijn bank rekening komt te staan of als tegoed bij Alternate. Het lijkt mij dat ze verplicht zijn om de volle €1299 terug te boeken. Wie weet hier meer over?
-
Dec 9, 2015 om 10:54Laptop nog steeds defect na reparatie
Ik heb contact gehad met met Intel usa en die geven toe dat er een fout is met de processoren en de status van het probleem staat op no-fix. Vervolgens heb ik contact gehad met hoofd technische dienst microsoft nederland en die heeft mijn laptop overgenomen kwam met de conclussie dat het alleen maar een hardware fout kan zijn want alle software was goed. Die persoon heeft mij vervolgens een intern bericht gegeven waarin msi toegeeft dat er een fout is met de I7-5700HQ en nog geen oplossing heeft. Microsoft heeft mij verteld dat ik de laptop moet retourneren. Maar gezien Alternate weigert me geld terug te geven hoop ik op steun van MSI.
-
Dec 6, 2015 om 17:08Laptop nog steeds defect na reparatie
Ik kreeg de foutmelding: Machine_Check_Exception. Volgens wikipedia betekend dat dat er een hardware fout is.https://en.wikipedia.org/wiki/Machine-check_exception