Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: trendy
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 8, 2017 om 13:40Varifocus bril, reisverzekering.Het is helemaal nooit mijn bedoeling geweest om de verzekering de schuld te geven voor mijn stommiteit, maar als je een bril hebt van betere kwaliteit merk je bijna niet dat je deze draagt. Wil niet zeggen dat ook de goedkopere brillen dat niet hebben, maar dat is mijn ervaring niet. Ooit er eentje gehad 3 keer mee terug geweest voor dat uiteindelijk de goede glazen in het montuur zaten, en na twee jaar een neusvleugel afgebroken , werd mij verteld dat deze niet meer gerepareerd kon worden., maar dat ten zijde, dwaal af.
Wat ik hiermee wil zeggen het volgende. Het gaat mij helemaal niet om het geld, is maar bijzaak, heb inmiddels al de zelfde bril opnieuw besteld bij de opticien (€800,-)
Maar vond het zo vreemd dat dit onder bagage valt. Toen ik gebeld had met mijn verzekering moest de gene die ik aan de lijn had eerst na vraag doen of het standaard is mee verzekerd, dit heeft enige tijd geduurd voordat ze mij hier antwoord op kon geven, dus ze was er waarschijnlijk zelf ook niet van overtuigd dat het niet verzekerd was. En ik denk dat als je tien willekeurige mensen vraagt of het onder bagage valt dat er acht of negen zeggen dat het geen bagage is. Dat is mijn punt, en absoluut niet of ik het wel of niet vergoed zal krijgen.