Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wijnands_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 19, 2007 om 14:01flitser aanpassen op nieuwe cameraEen merkvreemde flitser zal wel aan de praat te krijgen zijn. Echter, de uitstekende integratie die een pentax flitser biedt zal dit niet opleveren. Ik zou zeggen, zet de canon te koop. Er is veel vraag naar dus 80 a 90% van de nieuwwaarde moet mogelijk zijn.
-
Dec 19, 2007 om 13:56garantie conflict met fotozaakOK, dank. Kan ik de modelbrieven van http://www.consuwijzer.nl/Hulpmiddelen/Voorbeeldbrieven/Algemeen hiervoor gebruiken?
-
Dec 11, 2007 om 21:24Verlengen zonder bankpas niet meer mogelijk?Ik heb nu een duidelijke reactie van t-mobile.
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U
vraagt of u alleen met een bankafschrift en uw legitimatiebewijs de
verlenging wel bij een dealer zou kunnen regelen. Dat is mogelijk.
Waarschijnlijk bent u ook in bezit van een bankpas en heeft u deze bij
u. Wij adviseren u in dit geval beide mee te nemen samen met uw geldige
legitimatiebewijs.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Er zijn dus een aantal t-mobile dealers die de regels zelf anders uitleggen. Ik heb een dealer gevonden die bovenstaande wel lijkt te wete en daar m'n verlenging geregeld.
-
Dec 10, 2007 om 17:44Verlengen zonder bankpas niet meer mogelijk?Ik ben best tevreden bij T-mobile. Ik heb bij andere providers voor een goedkoop abonnement geen betere regeling kunnen vinden. Enige punt is dat ik nu een telefoon wil die niet in het assortiment van T-mobile zit.
Inmiddels reactie van t-mobile ontvangen:
Geachte heer Wijnands,
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U
geeft aan dat u overweegt uw T-Mobile contract te vernieuwen. Wij zijn
verheugd dit te vernemen. U vraagt ons of u uw contract bij een dealer
kunt vernieuwen, nu de bankpas van uw gezamenlijke rekening op naam van
uw vrouw staat. Bij het vernieuwen van uw contract in een winkele dient
u een geldig legitimatiebewijs en een bankpas of bankafschrift mee te
nemen. Indien de bankpas niet op uw naam staat, is het inderdaad niet
mogelijk uw contract in een winkel te vernieuwen, daar de gegevens op
uw legitimatiebewijs en bankpas overeen moeten komen. Wij begrijpen dat
u dit vervelend vindt.
Wij leggen u graag uit hoe u toch uw
T-Mobile contract kunt vernieuwen. Wij sturen uw e-mailbericht door
naar onze afdeling Klantenservice Commercieel. Een medewerker van deze
afdeling neemt binnen enkele dagen telefonisch contact met u op met een
vrijblijvend aanbod en kan u meer vertellen over de verschillende
tarieven. U kunt eventueel ook zelf bellen met T-Mobile Klantenservice
via het gratis nummer 0800 - 8104.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Keurig net en correct antwoord. Ik ga alleen toch 's kijken wat de redactie van Vara hier van zegt -
Dec 9, 2007 om 21:02Verlengen zonder bankpas niet meer mogelijk?OK, maar wat doe ik eraan? Ik wil wel weer 's als klant behandeld worden ipv potentieel fraudeur.Goed punt van die meisjesnamen trouwens.
-
Apr 16, 2004 om 12:093d-kaartJe systeem heeft duidelijk geen bottlenecks, de enige beperkende factor zit in je eigen portemonnee, een goede videokaart kun je voor 150-225 euro wel krijgen, voor een top kaart kun je veel en veel meer uitgeven.
2 sites voor je:
http://www.tomshardware.com/graphic/index.html voor videokaart reviews.
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp voor de goedkoopste adresjes. Overigens vind je op de laatste site ook veel informatie in het nederlands. -
Apr 16, 2004 om 12:09filmscanner minolta dimage elite 5400via http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp vallen prijzen van allerlei computerapparatuur op te zoeken, ook is er vaak te lezen hoe andere klanten de winkel beoordeelden. Winkels in duitsland zijn met digitale fotografie en accesoires vaak heel erg veel goedkoper dan nederlandse. Alleen, ibj een eventueel conflict gaat het allemaal net even wat lastiger.
trouwens: http://www.photo-i.co.uk/Reviews/interactive/Scanners/Minolta/page_1.htm -
Apr 16, 2004 om 12:08geen antwoord per e-mailUPC levert op zich best aardige verbindingen maar hun back-office, hun financiele afdelingen zijn al jaren bekend om de beroerde kwaliteit en klantonvriendelijkheid. Waarom u daar nog klant bent ontgaat me dan nog even.
Probeer 's om 's ochtends net na het open gaan de service desk te bellen. Email gewoon volhouden maar wel elke dag een ander onderwerp van het mailtje.
Bij wat voor communicatie met UPC dan ook is het heel belangrijk om heel simpel nederlands te gebruiken, liever geen woorden van meer dan 3 lettergrepen, en om van werkelijk alles kopieen te bewaren. -
Apr 16, 2004 om 12:08te hoge telefoonrekeningtja, of je kan ook gewoon preventieve maatregelen nemen. Bijvoorbeeld niet als een blinde koe achter de internet explorer gebruikende kudde aanlopen maar een wat veiligere webbrowser of zelfs besturingssyteem gebruiken.
-
Apr 16, 2004 om 12:07startpagina virus?als je met een fundamenteel onveilige browser het internet opgaat (internet explorer) dan krijg je dit!
1. zorg voor een goed en uptodate antivirus programma.
2. overweeg serieus om dat gammele internet explorer 's aan te vullen met een echte browser zoals bijv. opera, mozilla, firebird. Ben je zo verknocht aan IE hou dan wel de patches bij en lees hier 's hoe je 'm wat veiliger kunt instellen: http://www.jfitz.com/tips/ie_security_config.html
3. download spybot (http://www.safer-networking.org/) en gebruik het!