Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wijnholdsmit
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 21, 2014 om 12:55onrijp fruitHans69,
Vervelend die pruimen die niet rijp willen worden.
Als je terug gaat naar de Lidl en het probleem uitlegt, dan geloof ik vast dat je, of je geld terug krijgt, of andere pruimen of iets ter vervanging uit kunt zoeken. En hopelijk gaan ze er ook iets mee doen.
Wij hebben ook wel eens zoiets gehad en er werd nooit moeilijk over gedaan, we kregen altijd iets ter vervanging ervoor terug.. Ik begrijp dat het vervelend is om weer terug te gaan naar de winkel,
en anders doe je het gewoon als je opnieuw.je boodschappen doet of in de buurt bent. -
Sep 2, 2013 om 13:46Schade door buurkatMisschien kun je de schade via je eigen verzekering regelen?
-
Apr 12, 2013 om 12:09kpn factuurProbeer het eens in een KPN winkel bij jou in de buurt!
Wij zijn naar een KPN winkel gegaan bij ons in de buurt. Daar hebben we rustig alles uitgelegd en daarna kregen wij vrij snel het geld terug wat we nog tegoed hadden. Dit is al vaker dan een keer gebeurd en we hebben altijd alles keurig en vrij snel ook, terug ontvangen.
In het verleden hebben we het ook vaak via telefonisch contact proberen op te lossen, maar dat is niet effectief. Je krijgt steeds iemand anders aan de lijn en men weet van elkaar niet wat er is afgesproken en je ervaart een hoop ergernis. Plus je betaalt een hoge telefoonrekening omdat je vaak lang moet wachten. -
Apr 2, 2012 om 17:01Groene aanslag terras op milieuvriendelijke wijze verwijderenWij gebruiken al jaren strooizout, werkt perfect!
-
May 18, 2011 om 12:51GordijnenWij weten uit ervaring dat de service bij Leenbakker niet zo goed is als bij Kwantum. Een tijdje terug kochten wij een artikel bij Leenbakker dat per zeevracht was aangeleverd. Toen wij thuis de doos openmaakten was het artikel totaal verroest en de doos was nat van binnen, dit konden wij in de winkel niet zien.
Het heeft ons veel moeite gekost om ons geld weer terug te krijgen.
Mustafa, jij hebt recht op een goed product, dus als Leenbakker fouten heeft gemaakt dan kun jij je geld terug krijgen en anders moeten ze de gordijnen opnieuw maken. Kijk ook even in de algemene voorwaarden van Leenbakker. Mocht het niet goed opgelost worden dan kun je eventueel schrijven naar de Consumentenbond als je daar lid van bent. Ik zou terug gaan naar Leenbakker en eisen dat ze de gordijnen zo maken zoals jij het bedoeld hebt.