Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: yetta
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 15, 2016 om 11:04Gordijnstof KWANTUMlk wilde even iedereen bedanken voor de moeite met deze reacties!
Alleen, het is ietsje anders uitgelopen, geld terug was GEEN optie, wel de helft terug gekregen.........
Jammer alleen dat er TOCH weer mensen zijn, die mij niet eens kennen of van mijn situatie af weten, zoals b.v. SYLVIA71, en het NODIG vinden om opmerkingen zoals "het is ook nooit goed" te gebruiken!
DIT was een "cadeautje" daar ik zelf dit soort dingen niet kan bekostigen, vandaar KWANTUM!
Laten maken was zeker 3 keer zo duur uitgekomen, gratis maken, nee hoor, reken het maar eens uit! Vandaar!
Bijna 20 meter stof controleren met invalide handen is niet te doen en, ik was toch echt wel in de veronderstelling dat als men stof kopt dat deze gecontroleerd wordt, mijn fout!
Verder, alleen, bedankt voor de info en....................ze HANGEN die gordijnen! -
May 4, 2016 om 13:03Klacht bankBeste Lenie,
jaren geleden had ik ook een probleem met een bankstel dat ik had gekocht en ben uiteindelijk bij de GESCHILLENCOMMISSIE terecht gekomen! (Had ik beter DIRECT al kunnen doen)
Het heeft wel ontzettend veel TIJD in beslag genomen maar uiteindelijk heb ik het hele bedrag terug gekregen!
Het beste lijkt me dan ook om meteen maar contact met ze op te nemen. Op het internet staat een LINK naar hoe je een klacht in moet dienen.
Groet,
Jette -
Nov 3, 2013 om 20:20Vreemd SMS-jeNet precies hetzelfde bericht gekregen........!