Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: zonnebloem2
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 23, 2017 om 08:44Geur aan rundvlees Albert HeijnHelemaal mee eens. Voor mij ook reden om steeds minder of geen rundvlees/rundergehakt van AH te kopen .Ik vind het zelfs ook in de smaak terugkomen en niet echt lekker.Meerdere gezinsleden vinden dit ook. Dat het aan het filiaal ligt kan volgens mij niet van alles komt van een cetrale plaats. Kortom ervaar dit al een hele tijd zo en vind het inderdaad niet smakelijk.Er zijn andere dingen toegevoegd volgens mij.( iets verdoezelen?, ik weet het niet waarom anders want het komt de smaak en geur niet ten goede.
-
Jul 7, 2014 om 23:18Geen borsteltjes meerIk zou eens kijken bij Oral-B.
Braun en Oral B zijn hetzelfde -
Dec 2, 2013 om 11:53BoterhamIk heb het ook liever wat dikker gesneden.Koop daarom altijd bij AH , brood dat daar gesneden binnenkomt ( dus niet wat men in de winkel zelf snijdt) is daar toch een stuk dikker gesneden.En de keus hierin is ook groot dus daar hoef je het niet voor te laten,
-
Jan 30, 2012 om 12:53Schoonmaken aangekoekt vet op tefal grillplatenIk gebruik altijd de spuitbus dreftinweek.Insprayen,even in laten werken en dan zacht sponsje afwassen. Werkt ook heel goed bij gourmet en 's zomers bij de barbeque ( roossters).
Voortaan standaard in huis.Je kunt hier ook goed de bakplaten/ roosters van de oven makkelijk mee schoonkrijgen, geen uren meer schrobben.
Verder ook niet onbelangrijk tast het materiaal niet aan zoals wel bij veel andere producten. -
Dec 19, 2011 om 09:12Lange responsetijden van bedrijvenMedia markt reageert helemaal niet op klachten.
Had klachtenmail ingestuurd, kreeg de melding dat hij ontvangen was en dat ik een ticketnummer zou krijgen(zo noemt men dat daar).
Na enkele dagen nog geen tciket nummer ontvangen per mail, dus nog een mail dat ik geen ticketnummer had gekregen, kreeg weer een meilding dat ik een tiketnummer kreeg per mail.
Nu kreeg ik meteen een ticketnummer en een melding dat ze mijn klacht niet hadden ontvangen ?????. Nu klacht op nieuw ingediend en nee hoor, weer totaal geen enkele reactie.
Men kan blijkbaar alleen even mail sturen. dat ze de klacht zogenaamd ( ik heb immesr bevestiging) niet hebben ontvangen maar de klacht afhandelen doen ze niet!
.Ik heb hem nu al 2x ingestuurd maar de klacht wordt niet afgehandeld.
Kortom een mail met een klacht ontvangen ze zogenaamd niet om vervolgens als je vraagt na een hele tijd wanneer het antwoord komt je METEEN een mail krijgt met de mededing klacht niet ontvangen, Zeer vreemd!