Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Annette7
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jun 16, 2016 om 12:58Is een webshop verantwoordelijk voor retourkosten als ze een kapot artikel sturen?Hoi allemaal.
Ik wil even melden dat ik eergisteren het geld terug gekregen heb!Natuurlijk veel te laat,maar goed, ik ben blij!
Dank jullie allemaal voor de hulp, en Hutch dubbel bedankt,toppers zijn jullie.
Is dus opgelost nu,alleen is hij mij wel als klant kwijt,want kopen doe ik daar nooit meer dus.
En jammer dat je zelf zoveel moeite moet doen om je eigen geld terug te krijgen,en natuurlijk ook een hoop ergernis!
Nogmaals allemaal bedankt! -
Jun 10, 2016 om 18:18Is een webshop verantwoordelijk voor retourkosten als ze een kapot artikel sturen?Hoi,
Tot nu toe geen geld terug maar ja,dat had ik al verwacht die doet dat expres nu.
Hij heeft het woensdagochtend om kwart over 11 in ontvangst genomen,dat heb ik kunnen zien op de track en trace code.
Dus zal wel even duren.
Hutch,
Die voorwaarden waar je het over hebt, geloof mij maar die gaat hij niet veranderen, ik heb jaren bij hem gekocht en ik kan weten dat hij niet altijd klantvriendelijk is,soms kreeg je niet eens antwoord op je mail.
En ik weet 100 procent zeker dat als jij niks had gedaan, ik het niet voor elkaar had gekregen,dan had hij nooit toe gegeven,weet ik zeker.
Maar goed ik weet dat dat er ook een bepaalde limiet van tijd zit dat een webwinkel een bedrag moet terug storten,dat moet ik even uitzoeken nog.
MAar ja voor het terug sturen van het artikel had hij dan weer wel een limiet binnen vijf dagen! -
May 30, 2016 om 18:07Is een webshop verantwoordelijk voor retourkosten als ze een kapot artikel sturen?Ik kreeg vorige maand mail van hun dat de winkel per direct stopte, maar ze met de webshop door gingen,maar ja, ik ga het betwijfelen.
Aangezien er heel veel in de sale is,ook nieuwe collectie,dus ik heb het vermoeden dat ze aan het leeg verkopen zijn.
Lijkt mij dat als je doorgaat met een webwinkel dat je dan ook je klant wat vriendelijker tevreden houd in antwoorden en terug mailen.
Hieronder antwoord op mijn eerste mail.
Re: Villa Rose: bestelling is verzonden!
Ik kan daar helaas niets aan doen. Ik heb ook niet meer en de meeste waren zoals deze in mijn herinnering. Broodplanken van HK Living e.d. die zijn puntje gaaf maar dit is helaas Riviera Maison.
Jan Jelle
Op 25 mei 2016, om 16:01 heeft Annette het volgende geschreven:
Hoi Jan Jelle,
Net het pakket ontvangen,dankjewel hiervoor!
Alleen is de broodplank gebarsten, er zit een scheur van de voorkant naar de achterkant, helaas,
Ik hoor het graag of je nog andere hebt?
groetjes
Annette