Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Davespoelstra1
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Dec 1, 2016 om 20:25Hoe kan ik car to go dwingen mij te antwoordenMakkelijker gezegd dan gedaan denk ik deurwaarders en andere figuren die je aan de deur krijgt zit ik niet echt op te wachten
-
Dec 1, 2016 om 20:23Hoe kan ik car to go dwingen mij te antwoordenNee de auto stond op een parkeerplaats voor electronisch aangedreven auto's. ik weet niet of u het gegeven kent van car to go ze verhuren smarts in de randstad. Deze zijn volledig elektrisch en kun je door middel van een member Card openen en huren. En dan weer parkeren overal binnen de ring van Amsterdam het feit is dat de auto na openen defect bleek, toen heb ik direct contact gezocht met de service dienst en deze verzochten mij de auto zo achter te laten en af te sluiten zodat ze hem op konden halen. En ze hebben toen direct de credit nota gemaakt en het geld terug gestoort weken later kreeg ik een brief van hen dat de auto was afgesleept door de gemeente met het verzoek of ik deze kosten even wil betalen omdat ik verantwoordelijk zou zijn. Hier op heb ik bezwaar gemaakt en gevraagt waar ze het op baseren dat ik verantwoordelijk zou zijn dit gezien het feit dat ik 1 de auto niet heb gehuurd omdat de huur niet is door gegaan hier heb ik de credit nota voor. En 2 het feit dat de callcenter medewerker mij heeft verzocht de auto achter te laten omdat hij niet starte. Dit gesprek heb ik tevens ook opgevraagd hier heb ik meerdere keren antwoord gekregen dat ze het gesprek hebben opgevraagt maar nog niet hebben ontvangen. Nu is het al een tijd radio stilte behalve van uit de afdeling Facturatie daar kreeg ik een herinnering van als ik niet zou betalen binnen 7 dagen dan krijg ik een verhoging van 25 %
en word de factuur overgenomen door een deur waarder
hier heb ik echter niet op te wachten
mischien zijn er mensen die mij van wat advies kunnen voorzien
gr
dave